شهردار مشهد:

دفاع مقدس، خودباوری را به جوامع اسلامی انتقال داد

شهردار مشهد گفت: در دفاع مقدس عزت اسلام را به رخ جهانیان کشیدیم و پیروزی خون بر شمشیر را به اثبات رساندیم و خود باوری را به جوامع اسلامی انتقال دادیم.
کد خبر: ۲۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 21September 2014

دفاع مقدس، خودباوری را به جوامع اسلامی انتقال داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، چهارمین همایش تجلیل ازمادران شهدای جاوید الاثر به همراه اکران فیلم شیار 143، در سالن سینما قدس مشهد مقدس برگزار شد.

در این مراسم جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا، مسئولین استان و همچنین نرگس آبیار کارگردان و نویسنده و محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی شیار 143 حضور داشتند.

در ابتدای مراسم خانواده معظم 45 شهید مورد استقبال مسئولین استان و عوامل هنری فیلم شیار 143 قرار گرفتند.

در این مراسم سید صولت مرتضوی، شهردار مشهد در خصوص اهمیت نقشی که شهدا در سایه ولایت مداری ایفا کردند گفت: عظمت اسلام و نهضت اسلامی که توام با شکست ابهت شرق و غرب است مزین به نام ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه­ای است و عزت امام المسلمین به واسطه پایداری مامومین امام و امت اسلامی است.  

شهردار مشهد در ادامه افزود: عزت اسلام و انقلاب و دولتمردان و رهبر معظم انقلاب به برکت خون شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم و جهان اسلام است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: ما با تقدیم 230 هزار شهید، حتی یک وجب از خاک کشورمان را تسلیم دشمن نکردیم. و در دفاع مقدس عزت اسلام را به رخ جهانیان کشیدیم و پیروزی خون بر شمشیر را به اثبات رساندیم و خود باوری را به جوامع اسلامی اثبات کردیم.

در پایان این مراسم با حضور استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد مقدس و معاون فرهنگی اجتماعی شهردار مشهد از خانواده معظم 45 شهید تقدیر شد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار