فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع):

سیره علمای گذشته بر مدار حمایت از کالای داخلی بوده است

فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) گفت: سیره علمای گذشته بر حمایت از کالای داخلی بوده و عالمان دینی در مذمت استفاده از کالای بیگانه اقداماتی نیز انجام داده‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 18April 2018
سیره علمای گذشته بر مدار حمایت از کالای داخلی بوده استبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) طی سخنانی در جلسه بصیرت سیاسی مسئولان، کارکنان و سربازان تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری در مشهد اظهار داشت: ایشان از 40 سالگی انقلاب به عنوان پختگی نظام یاد می‌کنند و جلب دل‌های ملت‌های جهان و کمرنگ نشدن شعار‌های اول انقلاب تا کنون را از ویژگی‌های مهم این انقلاب می‌دانند.
 
وی استقلال، آزادی، مردم سالاری، خودباوری، عدالت و مبارزه با فساد را مهمترین شعار‌های مورد اشاره مقام معظم رهبری ذکر کرد و افزود: در نظام اسلامی با هیچ کس به خاطر اظهار نظر پیرامون مسائل کشور برخورد نمی‌شود، ولی اگر حرکت سازمان یافته‌ای در جهت براندازی و ضربه زدن به انقلاب طراحی شود قطعا و به حکم عقل و قانون اساسی با آن قاطعانه برخورد می‌شود.
 
فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) عدم خود باوری، تنبلی و کم کاری، اعتماد و دلدادگی به نسخه‌های بیگانه، قبیله گرایی سیاسی، انفعال در برابر معادلات بین‌المللی، عدم مبارزه جدی با فساد و اتکا اقتصاد به نفت را از موانع تحقق اهداف و شعار‌های انقلاب از نگاه معظم له برشمرد.
 
طیبی‌فر همچنین به حمایت از کالای ایرانی بعنوان مهمترین بخش بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: سیره علمای گذشته بر حمایت از کالای داخلی بوده و در مقاطع مختلف تاریخی که بیگانگان در خاک کشور حضور داشتند عالمان دینی در مذمت استفاده از کالای بیگانه سخن گفته و اقداماتی نیز انجام داده‌اند.
 
وی تاکید کرد: امروزه که همه علمای ما بر این مسئله اتفاق نظر دارند، میطلبد مسئولین و مردم در حمایت از کالای ایرانی همت بگمارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها