ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی:

ارتش جمهوری اسلامی ایران ستون فقرات کشور است

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، اساس استقلال و ستون فقرات کشور است.
کد خبر: ۲۸۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳ - 18April 2018

ارتش جمهوری اسلامی ایران ستون فقرات کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، امیر سرتیپ «ابراهیم گل گلی» ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: نخستین و بزرگ‌ترین پشتیبان ارتش جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بود و ارتش همیشه خدمتگزار و حامی نظام و مردم جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه ارتش، اساس استقلال و ستون فقرات کشور است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب در آرام کردن قائله‌های اوایل انقلاب به خوبی درخشید و در دوران دفاع مقدس ۵۰ هزار شهید و ۱۷۵ هزار جانباز را نثار کرد و پس از دفاع مقدس نیز در تامین امنیت این کشور تلاش می کند.

وی افزایش توان دفاعی و قدرت بازدارندگی را عامل جلوگیری از تهدیدهای دشمن عنوان و بیان کرد: ارتش در تمامی حوادث برای رفاه و امنیت مردم و نظام جانفشانی خواهد کرد.

گل گلی با اشاره به زلزله کرمانشاه در سال گذشته گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حادثه خدمات بی‌نظیری از خود ارائه داد و امیدوار هستیم دیگر شاهد چنین حوادثی در کشور نباشیم.

حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در این مراسم نیروهای مسلح را بازوهای قدرت و اعتلای هر کشوری دانست و گفت: کشوری که نیروهای مسلح منظم، باتجربه، متدین، بصیر و مقاوم را تربیت کند قطعا در دنیا سربلند و سرافزار خواهد بود.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: ایران طی این ۴۰ سال قدرت نظامی خود را در میدان های مختلف به رخ جهانیان کشیده و امروز تمام دنیا از ایران حساب می برند و امنیت ایران در منطقه و جهان مثال‌زدنی است.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به واسطه بازوان توانمند مقام معظم رهبری، نیروهای سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و بسیج به امنیت پایدار رسیده و کشوری سربلند، آبرومند و عزتمند را تشکیل داده است.

«محمدرضا صالحی» استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه٬ بسیج و همه نیروهای نظامی و امنیتی ایران اسلامی آماده مقابله با تهدیدات هستند.

وی با اشاره به صحبت های رئیس‌جمهور آمریکا و تهدید ایران به جنگ، گفت: آمریکا هیچ‌گاه جرأت و توان حمله به ایران مقتدر را ندارد و نخواهد داشت و در جواب می گوییم سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران پاسخ تو را خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار