جانشین سپاه قمربنی هاشم (ع) :

اجرای بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت روز پاسدار در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ پاسدار مهران مرادی گفت: بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت روز پاسدار در سطح استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.
کد خبر: ۲۸۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ - 19April 2018

اجرای بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت روز پاسدار در چهارمحال و بختیاری به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار مهران مرادی اظهار کرد: بیش از 120عنوان برنامه به مناسبت روز پاسدار در سطح استان چهارمحال و بختیاری  اجرا می شود که جشن ثارالله، دیدار با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در شهرستان های 9گانه ی استان، سخنرانی فرماندهان سپاه قبل از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه، خدمت رسانی گروه های سازندگی سپاه و تیم های بسیج جامعه پزشکی به مردم مناطق محروم، برگزاری نشست های بصیرتی و ... ، از جمله این برنامه ها به شمار می روند.

وی با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) به نام روز پاسدار ، تصریح کرد: سپاه از بدو تشکیل تاکنون؛ در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و خدمت رسانی به آحاد مردم بویژه محرومان و نیازمندان جامعه، پیشگام بوده و در خط مقدم پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های منصب پاسداری که با استقلال طلبی، عزت خواهی، شریعت محوری، خداباوری، ولایتمداری، انقلابی گری، و جهاد مخلصانه عجین است، تصریح کرد: منصب پاسداری برای پاسداران انقلاب اسلامی به تأسی از سیره بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسن علیه السلام شکل گرفته است.

سرهنگ مرادی، اهداف بزرگداشت روز پاسدار را تبیین پاسداری غیرمحافظه کارانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن، بیان نقش سپاه در عرصه های مختلف دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد شور و نشاط در بین خانواده های کارکنان سپاه دانست و افزود: بسیاری از موفقیت های پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای مأموریت های محوله مرهون حمایت های معنوی ، فکری و همراهی خانواده های این عزیزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار