مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

هر کسی در سایه پرچم ولایت حرکت کند پاسدار است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: پاسداران تنها کسانی نیستند که لباس سبز می‌پوشند و عضو سپاه پاسداران هستند بلکه هر کسی که در سایه پرچم ولایت باشد و برای مردم و مملکت خود پیشقدم شود پاسدار است.
کد خبر: ۲۸۷۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ - 21April 2018

هر کسی در سایه پرچم ولایت حرکت کند، پاسدار استسردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با گرامیداشت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در خوزستان اظهار داشت: پاسداران تنها کسانی نیستند که لباس سبز می پوشند و عضو سپاه پاسداران هستند بلکه هر کسی که در سایه پرچم ولایت باشد و برای مردم و مملکتش پیشقدم شود پاسدار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان افزود: شرایط کشور ما به گونه ای است که باید هشیار باشیم و بپذیریم که هر روز «روز پاسدار» است و همه باید در هر مقام و شغل و مرتبه‌ای خود را پاسدار آرمانهای نظام و انقلاب بدانند.

علیپور ادامه داد: امروز دفاع مقدس برقرار و ادامه‌دار است و رنگ عوض کرده ولی همچنان پابرجاست و ما در جبهه‌های مختلف در حال مبارزه هستیم و باید بیش از پیش به ریسمان الهی و وحدت چنگ بزنیم و امید داشته باشیم که همچون گذشته پیروزی از آن ما است. امروزه جنگ سخت دشمنان قسم خورده در کمین است و جنگ نرم نیز به شدت ادامه دارد و ما باید در هر 2 جبهه با وجود نسل جوان و انقلابی مان آماده ی پیکار باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها