دیدار فرمانده سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

به مناسبت روز پاسدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به همراه فرمانده سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان دیدار کردند.
کد خبر: ۲۸۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 21April 2018

///تصاویر اضافه شود در متن //// دیدار فرمانده سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستانبه گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت روز پاسدار حجت‌الاسلام «نجفی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به همراه سرهنگ پاسدار «سیدعلی مهاجر» فرمانده سپاه گرگان، با حضور در اداره کل حفظ آثا دفاع مقدس گلستان، با سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان دیدار کردند.

در این جلسه سرهنگ جمشیدی ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار داشت: امام خمینی با تدابیر عالمانه خود سالروز ولادت امام حسین (ع) را روز پاسدار نامگذاری کردند و این تدبیر بسیار کارآمد بوده است.

وی به نقش بی‌بدلیل سپاه پاسداران در تثبیت انقلاب نوپای اسلامی اشاره کرد و افزود: مبارزه جانانه با گروهک ها و منافقین و سپس پیروزی رزمندگان سپاه پاسداران در دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس در تاریخ حماسی این کشور ثبت شده است.

جمشیدی عنوان کرد: مجاهدات سپاه پاسداران در دفاع از حرم و حریم ولایت توسط جوانانی صورت گرفته است که دانش آموخته دانشگاه دفاع مقدس بوده‌‌اند و شاید جنگ را ندیده باشند، اما با درک کامل ارزش راه شهیدان و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مسیری قرار گرفتند که از مقربین درگاه باریتعالی در دنیا و آخرت شدند.

در ادامه حجت‌الاسلام نجفی گفت: تشکیل نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران نشان از تدبیر عالمانه رهبر کبیر انقلاب بوده که ضرورت وجود این نهاد انقلابی را درک کرده و با تمام توان از آن حمایت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار