در نشست هم‌اندیشی مطرح شد؛

تلاش مشترک حوزه هنری و شبکه چهار سیما براى ارتقا کیفیت تولیدات فرهنگى

مدیر شبکه چهار سیما گفت: ما هیچ‌گونه دوگانگى میان شبکه چهار با حوزه هنرى احساس نمی‌کنیم و در تلاش هستیم تا از همه این ظرفیت‌هاى کم‌نظیر براى ارتقا کیفیت تولیدات فرهنگى استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۸۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 22April 2018

تلاش مشترک حوزه هنری و شبکه چهار سیما براى ارتقا کیفیت تولیدات فرهنگىبه گزارش گزوه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست هم‌اندیشى محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایى حوزه هنرى با مسعود معینی‌پور مدیر شبکه 4 سیما در حوزه هنرى برگزار شد.

در این نشست، حمزه‌زاده با استقبال از همکارى‌هاى مشترک میان حوزه هنرى و شبکه چهار سیما، گفت:  به عنوان یک نهاد فرهنگى برآمده از انقلاب، نسل‌هاى فرهنگى خلاقى را درون خود جاى داده است که ظرفیت کلانى براى خلق آثار بدیع به شمار می‌رود. از نگاه ما هیچ تعارضى میان نهادهاى فرهنگى انقلاب نیست و باید تلاش کنیم تا همکارى‌هاى گسترده‌ترى میان مجموعه‌هاى همسو اتفاق بیفتد.

معینى پور هم با اشاره به موفقیت‌هاى حوزه هنرى طی دهه‌هاى اخیر، گفت: امروزه انقلاب اسلامى دوران خطیرى را می‌گذراند و نیازهاى متنوع فرهنگى پیش روى ما قرار دارد. ما هیچ‌گونه دوگانگى میان شبکه چهار با حوزه هنرى احساس نمی‌کنیم و در تلاش هستیم تا از همه این ظرفیت‌هاى کم‌نظیر براى ارتقا کیفیت تولیدات فرهنگى استفاده کنیم.

بنا بر این گزارش، مستندسازى، تولید برنامه‌هاى گفتگومحور، جُنگ‌هاى هنرى و تلاش براى ارائه فرم‌هاى جدید در برنامه‌سازى از محور‌ها و بحث‌هاى این نشست بود.

خاطرنشان می‌شود، در این نشست پیام فضلى‌نژاد، نویسنده و پژوهشگر، على قربانى معاون سازمان سینمایى حوزه هنرى، مهدی خداوردیان، جمعى از مدیران شبکه چهار و حوزه هنرى حضور داشتند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار