امام جمعه رزن:

جانبازان پشتوانه بزرگی برای انقلاب اسلامی هستند

امام جمعه رزن گفت: جانبازان پشتوانه بزرگی برای جامعه و انقلاب ما هستند و اگرچه سلامتی خود را از دست داده‌اند، اما با همان روحیه 40 سال قبل در مقابل فتنه‌ها ایستادند و اجازه ندادند هیچ دشمنی به خاک ایران نفوذ کند.
کد خبر: ۲۸۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ - 22April 2018

جانبازان، پشتوانه بزرگی برای انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «عبدالعظیم مولازاده» امام جمعه رزن در مراسم بزرگداشت روز جانباز که در این شهرستان برگزار شد، روحیه جانبازی را یک صفت بسیار با ارزش خواند و اظهار داشت: جانبازی، روحیه مقدسی است که این دلیرمردان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس با تاسی از پیشوای خود حضرت ابوالفضل (ع) به این مقام نائل شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره در تلاش هستند تا این روحیه مقدس را در جامعه ما کمرنگ کنند و خیال می‌کنند هشت سال دفاع مقدس تمام شده و این روحیه دیگر از بین رفته است افزود: دشمنان بدانند تا زمانی که دین است و رشادت‌های حضرت علی (ع) و حضرت عباس (ع) بیان می شود هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

امام جمعه رزن همچنین با تاکید بر اینکه جانبازان علمداران انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: جانبازان، پشتوانه بزرگی برای جامعه و انقلاب ما هستند و اگرچه سلامتی خود را از دست داده‌اند، اما با همان روحیه بسیجی در مقابل فتنه‌ها ایستادند و اجازه ندادند هیچ دشمنی به خاک این کشور اسلامی نفوذ کند.

مولازاده در پایان از توزیع کتاب‌هایی با موضوع شهدا در سطح مساجد این شهرستان نیز خبر داد و اضافه کرد: این طرح به همت خیرین رزن و با هدف آشناسازی جوانان و نسل جدید با سیره و رفتار شهدا اجرا می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رزن نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جانباز یادآور شد: شهرستان رزن با تقدیم 472 شهید، یک‌هزار و 200 جانباز و 55 آزاده سرافراز، سهم به سزایی در دفاع مقدس داشته است.

«محسن مصطفوی» با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند بیان داشت: جانبازان و خانواده‌های آنها همواره اسوه صبر و استقامت در جامعه بوده اند و علی‌رغم مجروحیت همواره حامی اصلی انقلاب و آرمان‌های آنها نیز هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار