امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب :

عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست / نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلام

امام جمعه شهرستان سر پل ذهاب با تاکید بر نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلام گفت : عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست و باعث پیروزی رزمندگان اسلام در سایر جبهه های حق علیه باطل شد .
کد خبر: ۲۸۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵ - 22April 2018

عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست / نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلامبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و یاد و خاطره شهدای هشت سال مقدس اظهار داشت:  پیروزی درعملیات بازی دراز سبب شکسته شدن تابوی ارتش پوشالی بعث عراق شد ونقش مهمی در پیروزی رزمندگان درسایر جبهه های حق علیه باطل داشت.

وی افزود: حضور گسترده مردم ولایتمدار از سراسر کشور در روز عملیات بازی دراز خود، عملیاتی دیگر به شمارمی رود و این حضور برای بیعت با شهدا، راه شهدا، امام شهدا و انرژی گرفتن برای سیر در مسیر شهداست.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: سرپل ذهاب قدمگاه شهدای بسیاری از نقاط مختلف کشور است و با میزبانی حضرت احمد ابن اسحاق اشعری قمی (ره) برخود می بالد که همواره در تدارک برای استقبال از دوستان شهدا است.

وی خاطرنشان شد: بازی دراز میعادگاه شهدا با عاشقان راه شهادت و بندگی است و اردیبهشت ماه هرسال شور و نشاط و معنویت در سرپل ذهاب موج می زند و این از برکت خون شهدای عملیات حماسه ساز بازی دراز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار