مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

برگزاری کنگره شهدا، اراده قلبی همه مسئولان را می‌طلبد

مهدی طاهرخانی گفت: برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین، اراده قلبی همه مسئولان را می‌طلبد که خدا را شکر مسئولین استانی همت و توان خود را گذاشته‌اند تا یک اجلاسیه در شأن شهدا برگزار کنند.
کد خبر: ۲۸۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ - 24April 2018

برگزاری کنگره شهدا اراده قلبی همه مسئولان را می‌طلبدبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، در جلسه کمیته گنجینه‌ها و یادمان‌های ستاد کنگره 3 هزار شهید استان، با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: به لطف الهی جلسات خوبی در سال ۹۶ و در اوایل سال ۹۷ در خصوص اجلاسیه ۳ هزار شهید استان قزوین برگزار شده است که برگزاری اجلاسیه کنگره ۳ هزار شهید استان، اراده قلبی همه مسئولان را می‌طلبد.

وی افزود: شهدا متعلق به همه مردم هستند و همه مسئولان و مردم باید با دل و اراده قلبی تلاش کنند تا بتوانیم بخشی از دین خود به شهدا را ادا کنیم و خدا را شکر که مسئولین استانی تمام همت و توان خود را گذاشته‌اند تا یک اجلاسیه‌ در شأن شهدا برگزار کنند.

رئیس کمیته گنجینه و یادمان‌های ستاد کنگره شهدای استان قزوین گفت: هر یک از اعضا در کمیته‌های ستاد کنگره شهدا در چندین کمیته عضو هستند و کار سخت است، اما هر قدمی که در راه رضای خدا برداشته شود نتیجه‌اش هم خوشایند و شیرین خواهد بود.

طاهرخانی بیان کرد: از جمله وظایف ما در کمیته گنجینه و یادمان‌ها، طراحی و اجرای تندیس ستاد کنگره ۳ هزار شهید استان، تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام، پیش بینی محلی مناسب برای اجلاسیه نهایی ستاد کنگره شهدا، تسریع در روند اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و پیگیری نام‌گذاری امکان و معابر جدید به نام شهدا است که ما و شما به‌عنوان یکی از اعضای این کمیته که توفیق پیدا کردیم در مسیر پیگیری این موضوعات در خدمت شهدای عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها