تسلیم غرب شدن ذلت را به دنبال دارد

رئیس دفتر جبهه مقاومت اسلامی با اشاره به اینکه راه پیشرفت و شکوفایی هر کشوری، ایستادگی در مقابل صهیونیست است، افزود: تسلیم غرب شدن تنها ذلت را به دنبال دارد.
کد خبر: ۲۸۸۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ - 25April 2018

تسلیم غرب شدن ذلت را به دنبال داردبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، ناصر ابوشریف امروز (5 اردیبهشت) در مراسم بزرگداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: استکبار جهانی همواره درصدد این بوده است که خاورمیانه را تبدیل به مستعمره خود کند که به لطف خداوند به این اهداف نرسیده است.

وی با اشاره به اینکه راه پیشرفت و شکوفایی هر کشوری، ایستادگی در مقابل صهیونیست است، افزود: تسلیم غرب شدن تنها ذلت را به دنبال دارد.

ابوشریف تاکید کرد: در راه مقابله با دشمنان و صهیونیست تا پای شهادت پیش می رویم و از شهادت هیچ ترسی نداریم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی هم در این مراسم با تاکید بر بررسی دلایل و چرایی حمله نظامی آمریکا به ایران گفت: امروز ولایت فقیه برای آمریکا و هم پیمانانش قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی افزود: باید ابعاد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس برای نسل جوان تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: این شکست بدون شک تجلی قدرت خداوند و تحقق وعده هایی است که به انسانهای مومن داده است.

علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این مراسم با تاکید بر اینکه امروز مسئولان کشور همه در راستای منافع ملی و عزت کشور یک ید واحد هستند، گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس شکست غرور کسانی بود که تصور می کردند با ابزار نظامی می توانند به اهداف خود برسند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها