زندگی‌نامه شهید علی‌اصغر الماسی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید علی‌اصغر الماسی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
کد خبر: ۲۸۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ - 25April 2018

زندگی‌نامه شهید علی‌اصغر الماسیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید علی اصغر الماسی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.

شهید علی اصغر الماسی در سال 1343 در روستای نوروز آباد از توابع شهرستان شاهین دژ متولد شد و مقطع ابتدائی را در همان روستا به اتمام رسانید و پایان تحصیلات راهنمایی وی متقارن بود با پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و ایشان در این ایام سر از پا نمی شناخت. همگام با دیگر مردم غیور ایران در تظاهرات و راهپیمایی ها و مجالس مذهبی و سیاسی به نفع انقلاب شركت فعالانه ای از خود نشان داد و همواره دوستان و آشنایان و اهل خانواده را به حمایت از ولایت فقیه و امام راحل و ادامه راه شهدا و شركت گسترده در مراسم عزاداری سالار شهیدان و دفاع از كیان اسلام سفارش می كرد.

مفقود علی اصغر الماسی با تأسیس نهاد مقدس سپاه و ملبس به لباس مقدس پاسداری گشت و جهاد با دشمنان اسلامی را بر ادامه تحصیل ترجیح داد و در سال 1364 در حین عزیمت به منطقه عملیاتی به دست مزدوران ضدانقلاب مفقود و تاكنون پیكر مطهرش به دست عزیزان و خانواده گرامیش نرسیده است.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها