نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله «مهمان نواز» در دفاع از مواضع انقلاب قاطع بود

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سومین روز ارتحال آیت‌الله «مهمان‌نواز» نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم بزرگوار در دفاع از مواضع انقلاب قاطع بود.
کد خبر: ۲۸۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴ - 26April 2018

آیت الله «مهمان نواز» در دفاع از مواضع انقلاب قاطع بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید‌احمد حسینی‌خراسانی» نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در مراسم سومین روز ارتحال آیت‌الله «مهمان‌نواز» نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود عالمان دین آن زمان که مردم در فشارهای روحی و روانی هستند احساس می شود و در زمان غیبت ولی اعظم خدا باعث هدایت و یاری مردم هستند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شبکه های اجتماعی و آسیب های آن تصریح کرد: شبکه‌های مجازی در واقع قتلگاه جوانان و یک تهدید برای جامعه اسلامی محسوب می شود زیرا این شبکه ها به ظاهر برای اطلاع رسانی ایجاد شده اما فضایی مسموم کننده را ایجاد کرده‌اند.

حسینی خراسانی ادامه داد: شبکه های اجتماعی در واقع دامی برای شکار استعدادها و ثروت های انقلابی و ملی کشور است و فروپاشیدن شبکه‌های اجتماعی و از بین بردن آسیب‌های آن تنها در حیطه کاری روحانیون و حوزه‌های علمیه است.

وی اظهار کرد: روحانیت همواره پناهگاه و ملجا مردم است و روحانیون و حوزه‌های علمیه می‌توانند با بینش عمیق در قرآن و دین و همچنین مطالعه در مورد شبکه‌های اجتماعی این تهدید موجود در جامعه را خنثی کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت 50 ساله آیت الله مهمان نواز به مردم خراسان شمالی گفت: آیت‌الله مهمان نواز انسانی وارسته، مردمی، با صداقت، ساده‌زیست و دارای غیرت دینی و انقلابی بود که در آزمون‌ها امتحان خود را پس داد و هیچ‌گاه در دفاع از مواضع انقلاب اهل معامله و تعارف نبود و نظرات خود را قاطع بیان می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، دین شناسی، تقوا، خودسازی و ساده زیستی را از جمله ویژگی های آیت الله مهمان نواز عنوان کرد و افزود: حضور مردم در آیین تشییع و تدفین پیکر آیت الله مهمان نواز نشان از قدرشناسی مردم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار