فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب خبر داد؛

ورود اولین کاروان راهیان نور به سرپل ذهاب

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب از ورود اولین کاروان راهیان نور به این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود ۳۰ هزار نفر برای صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز وارد شهرستان شوند.
کد خبر: ۲۸۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ - 26April 2018

ورود اولین کاروان راهیان نور به شهرستانسرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمانشاه از ورود اولین کاروان راهیان نور از چهارمحال بختیاری به شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که امسال 30 هزارنفر از عاشقان ورشیفتگان شهدای گرانقدر به منظور شرکت در مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز وارد سرپل ذهاب خواهند شد.

وی افزود: مراسم یادواره شهدای بازی دراز بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پرشکوه کاروانهای راهیان نور، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و شهروندان مهمان نواز سرپل ذهاب در جوار بقعه مطهر احمد ابن اسحاق قمی (ره) برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از رهروان شهدا خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای تمهید مقدمات استقبال و اسکان کاروانهای راهیان نور انجام گرفته و در این خصوص 25 مکان تجهیز و آماده خدمات دهی به کاروانیان است.

وی تصریح کرد : عملیات غرورآفرین بازی دراز یکی از مهمترین عملیاتها در طول 8 سال دفاع مقدس به شمار می رود لذا هر ساله تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم بزرگداشت این عملیات به کار می گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار