فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه:

بزرگداشت خاطره شهدا موثرترین روش‌ ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی است

سرتیپ دوم خلبان حشمت الله آزادی فر گفت: یکی از موثرترین روش‌های ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.
کد خبر: ۲۸۸۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷ - 26April 2018

یکی از موثرترین روش‌های ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه سرتیپ دوم خلبان حشمت‌الله آزادی‌فر عصر امروز پنجشنبه در مراسم یادواره شهید سرلشگر خلبان علی‌اکبر شیرودی که در سرپل‌ذهاب برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موثرترین روش‌های ترویج ارزش‌های اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی، بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه افزود: نام هوانیروز با اکثر عملیات‌های نیروهای ارتش و سپاه پاسداران و عملیات‌های مشترک ارتش و سپاه عجین شده است و در صحنه‌های جنگ افتخارآفرین بوده است.

آزادی‌فر بیان کرد: در زلزله اخیر، پایگاه هوانیروز کرمانشاه با انجام بیش از ۱۸۰ ساعت پرواز در ۸۰ سورتی و جابجایی ۱۲۰۰ مصدوم و ۱۵ تن دارو و اقلام ضروری مورد نیاز، توانستیم نقش محوری خود را مردم یاری به خوبی ایفا نماییم.

وی اظهار داشت: شهید شیرودی یکی از خلبانان قهرمان ایران در منطقه غرب نقش آفرینی کرد و زمانیکه دستور تخلیه پادگان ابوذر صادر شد با رشادت خود و همکارانش با انهدام تانکهای دشمن بعثی از سقوط پادگان جلوگیری کرد و در آخرین عملیات پروازی خود در هشتم اردیبهشت۱۳۶۰ در بازی دراز به شهادت رسید.

آزادی‌فر اظهار داشت: هوانیروز چابک و دارای تحرک بالا و پا در رکاب ولایت در زمان جنگ و در زمان صلح است، هوانیروز متعلق به ارتش اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار