شاه‌مرادی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهدا را با استفاده از «هنر» بهتر می‌توان معرفی کرد

بازیگر و کارگردان سینما گفت: هر چیزی که رنگ هنر اصیل بر آن زده شود، ماندگار و جاودانه می‌شود؛ بنابراین باید شهدا را در قاب هنر به تصویر بکشیم.
کد خبر: ۲۸۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ - 28April 2018

با هنر بهتر می‌توان شهدا را معرفی کرد

ماشاالله شاهمرادی‌زاده بازیگر و کارگردان سینما در عرصه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به اینکه زندگی همه‌ی ما باید در مسیر شهدا باشد، اظهار داشت: فصل مشترک همه شهدای بزرگوار، اخلاق است و اینکه شهدای گرانقدر از جان‌ِ عزیز خویش گذشتند، تا دیگران در آسایش زندگی کنند؛ این موضوع عالی‌ترین نمونه رفتار اخلاقی است.

وی درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان کرد: اقدامات خوبی در این زمینه از سوی دستگا‌ه‌ها انجام شده است، ولی باید کارهای بیشتری در این عرصه صورت گیرد.

شاهمرادی‌زاده اضافه کرد: به‌واسطه ترویج همین فرهنگ اصیل است که امروز نسلی که جنگ را ندیده است، با علاقه از حریم اسلام و انقلاب در آن‌ سوی مرز‌ها دفاع کرده و در این راه الهی ایستادگی می‌کند.

بازیگر و کارگردان سینما به اهمیت استفاده از ابزار هنر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی درست شهدا اشاره کرد و گفت: هر چیزی که رنگ هنر اصیل بر آن زده شود، ماندگار و جاودانه می‌شود؛ بنابراین باید شهدا را در قاب هنر به زیبایی به‌تصویر بکشیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار