برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره جوان سرباز در کرمانشاه

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ - 28April 2018

اختتامیه دهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) نیروهای مسلحبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در تالار گل نرگس کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس در استان های تهران، کرمانشاه و... انجام شد در ابتدا  فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک  گفت و اظهار داشت: زیباترین روز انسانیت و بشریت و امیدبخش‌ترین روز ارزش‌ها و آرمان‌ها، میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) را پیش رو داریم. امیدوارم باشیم و ببینیم آن روز دیدنی را که ایشان ندای الله اکبر سر خواهند داد و کاخ‌های ظلم و ستم، استکبار و نظام سلطه را به یکباره فرو خواهند ریخت.

وی در ادامه افزود: سربازی در همه جوامع یک کار ارزشمند است و در طول تاریخ نیز چنین بوده است. سربازی و سپاهی‌گری همواره در چشم مردم جایگاه ویژه‌ای داشته است، اما اسلام عزیز بالاتر از همه سربازی را یک عبادت می‌داند.

سپس بعد از سخنرانی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیرکل حفظ آثار استان از خانواده های معظم شهدا  و ایثارگران سرباز استان تجلیل به عمل آوردند.

در پایان این مراسم از سربازان نمونه نیروهای مسلح استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار