دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز:

سپاه به دلیل انقلابی بودن مورد هجمه برخی داخلی‌هاست

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز گفت: سپاه پاسداران حتی از جانب برخی در کشور مورد هجمه است زیرا نهادی انقلابی و با بصیرت است.
کد خبر: ۲۸۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ - 28April 2018

سپاه به دلیل انقلابی بودن مورد هجمه برخی داخلی‌هاستبه گزارش دفاع پرس از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در نشست جامعه روحانیت شیراز اظهار داشت: سناریوهای از پیش تعیین شده در طول تاریخ انقلاب اسلامی بوده که اخیراً یکی پس از دیگری نمود پیدا می‌کند و هر روز به یک شکل جامعه ما را درگیر می‌کند تا مردم از مسائل اصلی کشور دور شوند.

دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز با تاکید بر اینکه هر چند با بیداری مسئولین امنیتی و انتظامی و مدیریت هوشمندانه و کارآمد مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم فتنه جمع شد ولی تمام نشد، گفت: به دنبال آن قضیه دراویش راه افتاد که چند تن از نیروهای انتظامی و بسیجی را به شهادت رساندند و برخورد با عوامل این قضیه به مذاق بعضی از این افراد خوش نمی‌آمد چون که با آنها نشست و برخاست داشتند و هیچ کدام از آنها نیز در ارتباط با شهادت مظلومانه شهدای نیروی انتظامی و بسیجی موضع‌گیری نکردند ولی در عوض در قضیه دختران بی‌حجاب و برخورد یک مامور گشت ارشاد صدای همه‌شان درمی‌آید.

وی بیان کرد: در هیچ کشوری نمی‌بینیم که عده‌ای از مسئولان آن کشور این گونه تیشه به ریشه کشور بزنند. وقتی یک برخورد ناصحیح اتفاق می‌افتد باید با عامل آن اتفاق برخورد شود نه اینکه کل مجموعه نیروی انتظامی و خدماتشان را نادیده گرفت و همه را زیر سوال برد.

 طاهری ادامه داد: سخنان  تفرقه‌افکن یکی از  مسئولان اجرایی کشور در روز ارتش که نتیجه آن تضعیف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و این نهاد انقلابی است. سپاه چون بصیرت دارد، می‌بیند و درک می‌کند و به تمام معنا یک نهاد انقلابی بدون وابستگی است و افراد خاص را همراهی نمی‌کند در نظر آنان محکوم است.

تولیت آستان مقدس حضرت سیدعلاءالدین حسین بیان کرد: جدیدترین سناریو هم که مردم را سرگرم مومیایی‌ پیدا شده کرده‌اند و برخی از افراد ورود کردند و شعار سرباز وطن سر می‌دهند. کیست که نداند رضا قلدر چه خیانت‌هایی  که به اسلام نکرده؟ در دوران این آقا چقدر از خاک کشور ما به کشورهای دیگر داده شده، چه جنایت‌هایی که انجام نداده است.

وی ادامه داد: در زمان رضا پالانی مراسمات روضه‌خوانی و عزاداری تعطیل شد چادر از سر زنان این مملکت کشیده شد نفت ایران تقدیم انگلیس شد دیکتاتوری بود که مجلس را تحمل نمی‌کرد کشتار و تبعید مردم ایران ازجمله جنایات اوست. می‌گویند این آقا راه آهن کشیده راه آهن که کشیده شد برای ایران نبود راه آهن شمال به جنوب برای انگلیس کشیده شد و نوکریش به دشمنان این مملکت از همه شاه‌ها بیشتر بوده و این به اثبات رسیده است.

طاهری گفت: وظیفه ماست که در مقابل این مسائل موضع بگیریم تا مسئولین فکر  نکنند هر کاری که دلشان بخواهد می‌توانند انجام بدهند و آنان باید پاسخگوی اشتباهات و اظهارات خود باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار