جانشین معاونت عملیات سپاه:

جامعه کارگری اجازه نخواهد داد که تحریم‌ها به اقتصاد کشور لطمه بزنند

«یونس امیری» گفت: جامعه کارگری کشور اجازه نخواهد داد که تحریم‌ها به اقتصاد کشور لطمه وارد کنند و با کار جهادی، همواره به دنبال سربلندی کشور است.
کد خبر: ۲۸۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ - 30April 2018

عزت و امنیت ایران مدیون خون شهدا و اقتدار نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «یونس امیری» جانشین معاونت عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادواره شهدای کارگری استان فارس، با بیان اینکه تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم و هرچه داریم از هدایت و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: امروز با اقتدار، عزت و سربلندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم که این به برکت خون شهداست.

وی با یادآوری روز ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ مصادف با آغاز عملیات «بیت‌المقدس» با هدف آزادی خرمشهر و هویزه، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی تحمل اهداف انقلاب را نداشتند و سریع برای براندازی این نهاد نوپا حرکت کردند و «جنگ سخت» را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کردند.

وی افزود: جنگی نابرابر علیه ما آغاز شد، اما از این موضوع غافل بودند امامی که انقلاب را به پیروزی رساند، توانایی پیروزی در این دفاع را نیز دارد.

جانشین معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: هدایت امام (ره) باعث شد که تمامی گروه‌های مردمی راهی جبهه‌ها شوند و جامعه کارگری ۱۴ هزار شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرد.

سردار امیری تصریح کرد: توطئه‌ها هیچ‌گاه تمام شدنی نیستند، روزی طالبان و سپس القاعده را ایجاد کردند و بعد از آن نیز امروز داعش را به وجود آوردند که به لطف خداوند و کمک جمهوری اسلامی داعش نیز نابود شد.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت در جهان حرف برای گفتن دارد، گفت: امروز جامعه کارگری کشور اجازه نخواهد داد که تحریم‌ها به اقتصاد کشور لطمه وارد کنند و با کار جهادی، همواره به دنبال سربلندی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها