مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه:

دانش‌نامه دفاع مقدس استان کرمانشاه در ۱۲۰۰ مدخل تهیه می‌شود

«مرادعلی محمدی» گفت: دانش‌نامه دفاع مقدس استان کرمانشاه که بخشی از دایرة‌المعارف دفاع مقدس ملی کشور است، با مشارکت نهاد‌ها و ادارات فرهنگی و با کمک محققین و نویسندگان در هزار و ۲۰۰ مدخل تهیه می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 30April 2018

دانشنامه دفاع مقدس یک سند تاریخی برای دفاع مقدس در استان کرمانشاه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، کارگاه آموزش تشکیل پرونده علمی دانش‌نامه دفاع مقدس استان کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در سالن جلسات «شهدای مطلع‌الفجر» اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این نشست، با بیان این‌که دایرةالمعارف دفاع مقدس در سطح ملی نوشته می‌شود، اظهار داشت: دانش‌نامه استانی دفاع مقدس کرمانشاه نیز که بخشی از دایرة‌المعارف دفاع مقدس ملی کشور است و توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح همه استان‌ها تهیه می‌شود، با مشارکت نهاد‌ها و ادارات فرهنگی و با کمک محققین و نویسندگان در هزار و ۲۰۰ مدخل تهیه می‌شود.

وی افزود: دانش‌نامه دفاع مقدس به عنوان یک سند تاریخی و علمی، مرجعی برای پژوهش‌گران و محققان در این حوزه می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با همکاری کنگره شهدا و قرارگاه نجف اشرف، بالغ بر ۱۰۰ عنوان کتاب و ۲۰ پروژه تحقیقاتی را تدوین و تألیف کرده که به عنوان منابع علمی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار