سردار رضایی:

گمرک «بيله سوار» شبانه روزی می‎شود

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: به منظور تسهیل در تردد مسافران آذری و ایرانی، شبانه روزی کردن گمرک «بیله سوار» در دستور کار مرزبانی ناجا است.
کد خبر: ۲۸۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 30April 2018

شبانه روزی کردن گمرک بيله سوار در دستور کاربه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در بازدید از گمرک مرزی «بیله سوار» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی و تعامل میان دولت، نیرو‌های مسلح و نیز همکاری مرزنشینان، مرز‌های کشور از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

وی به 360 کیلومتر مرز مشترک استان اردبیل با کشور‌های آذربایجان و ارمنستان اشاره و بیان کرد: روابط خوب و تعاملی سازنده بین مرزبانان سه کشور وجود دارد و در این حوزه از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مشکل خاصی نداریم.

این مقام ارشد مرزبانی ناجا با بیان اینکه تعاملات خوبی با کشور آذربایجان داریم که نشان از حسن همجواری دو کشور در بحث مرزی است، افزود: نگاه هر دو کشور در راستای ارتقاء تعاملات مرزی است که مقرر شده با فراهم سازی بستر‌های لازم در پایانه‌های مرزی دو کشور، تردد مسافران آذری و ایرانی به صورت شبانه روزی صورت پذیرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه با اشاره به امن بودن مرز‌های استان اردبیل، گفت: مرز‌های استان امن است و این منطقه مرزی زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری، کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی دارد، که با تلاش شبانه روزی مرزبانان، امنیت مناطق مرزنشین به صورت پایدار تامین شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار