سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در قم/ بارش باران در محورهای مواصلاتی زنجان، قزوین و اصفهان

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در استان قم خبر داد.
کد خبر: ۲۸۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ - 01May 2018

بارش باران در محورهای مواصلاتی زنجان، قزوین و اصفهان/ اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در قمسرهنگ «نادر رحمانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش باران در بیشتر محورهای استان‌های زنجان، قزوین و اصفهان، محور رشت - لوشان در استان گیلان، محور چمن‌بید در استان خراسان شمالی و آزادراه همدان - ساوه در استان همدان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در بیشتر محورهای استان‌های مرکزی و محور بروجرد - اراک در استان لرستان شاهد مه‌گرفتگی و کاهش دید هستیم. از رانندگان تقاضا داریم در این مسیرها با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: ترافیک در محورهای کرج - تهران، آزادراه قم - تهران و ساوه - تهران نیز سنگین است.

وی همچنین در خصوص تمهیدات ترافیکی ویژه نیمه شعبان در استان قم گفت: در این رابطه محدودیت‌های ترافیکی از امشب در نظر گرفته شده است و پلیس راهور شهر قم و پلیس راه قم با اضافه کردن تجهیزات لازم آماده خدمات‌رسانی به مردم هستند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: بیشترین تمهیدات ترافیکی در محدوده مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) است که تا پایان برگزاری مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در برخی محورهای شمالی کشور گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز و از ساعت 6 الی 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت 6 الی 12 ظهر روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار