حجت الاسلام پورمحمدی:

برخی به دنبال حاشیه‌سازی علیه پلیس هستند

مشاور عالی رییس قوه قضاییه با بیان اینکه برخی به دنبال حاشیه‌سازی و فضاسازی علیه پلیس هستند، گفت: پلیس باید هوشیار و مراقب باشد تا درگیر این حاشیه‌ها نشود.
کد خبر: ۲۸۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ - 01May 2018

برخی به دنبال حاشیه‌سازی علیه پلیس هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» مشاور عالی رییس قوه قضاییه در جشن میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) در مسجد کمیل ستاد فرماندهی ناجا با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد مسرور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) اظهار داشت: ان شاءالله خداوند همه ما را از منتظران واقعی حضرت قرار دهد.

وی با اشاره به میلاد حضرت مهدی (عج) ادامه داد: همواره توسط اولیاء الهی و در همه ادیان از حضرت آدم تا حضرت محمد (ص) مژده و وعده «موعد» داده شده است.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه با اشاره به یک «آینده‌پژوهی» بیان کرد: در این بررسی و آینده‌پژوهی، صاحب نظران معتقدند که در آینده دین‌داری توسعه می‌یابد و این نگاه ریشه در اعتقاد به ظهور منجی بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به داستان تولد و غیبت امام زمان (عج) بیان کرد: امروز ما باید از منتظران واقعی باشیم و در مسیر اهداف و آرمان‌های حضرت حرکت کنیم، یعنی اگر می‌توانیم عدالت‌گستر باشیم، احکام الهی را جاری و جلوی ظلم بایستیم و معروف و خوبی‌ها را ترویج دهیم.

وی تأکید کرد: ما داعیه‌دار حرکت نجات جهانی هستیم و وعده ظهور منجی را می‌دهیم، بنابراین رسالت سنگینی بر عهده ماست و باید در زمینه‌سازی ظهور حضرت پیشتاز باشیم.

وزیر سابق دادگستری در ادامه با اشاره به مأموریت‌های خطیر نیروی انتظامی، خطاب به فرماندهان و کارکنان پلیس مطرح کرد: شما سخت کوشان سبزپوش؛ حافظان نظم، امنیت و سلامت اجتماعی هستید، نیروی انتظامی هر جا با اراده، همیت، صلابت، دوستی و همکاری با سایر دستگاه‌های مسئول وارد میدان و صحنه شد به دستاوردهای عظیمی رسید.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کشور خاطرنشان کرد: این امنیت مرهون تلاش و ایثارگری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است و در واقع قوای نظامی، اطلاعاتی و امنیتی ما در مرز و فرا مرز توانسته‌اند به خوبی توانمندی‌های خود را به نمایش بگذارند.

مشاور عالی رییس قوه قضاییه در ادامه یادآور شد: پلیس نماد قانون، احترام به قانون و انضباط اجتماعی است و همه باید به این جایگاه احترام بگذارند، اما گاهی می‌بینیم وقتی پلیس در مأموریت امر به معروف و نهی از منکر ایفای نقش می‌کند، عده‌ای نمی‌گذارند که کارش را انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تأکید کرد: برخی به دنبال حاشیه‌سازی و فضاسازی علیه پلیس هستند، ولی باید پلیس هوشیار و مراقب باشد که درگیر این حاشیه‌ها نشود.

این مقام مسئول یادآور شد: جایگاه و موقعیت پلیس فوق‌العاده ارزشمند است و فرماندهان، افسران و کارکنان این نهاد انقلابی باید تلاش کنند که این موقعیت را حفظ کنند چرا که شما سربازان حضرت ولی عصر (عج) هستید و باید با قدرت و اقتدار منزلت این لباس سربازی را حفظ کنید.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار