ویژه‌برنامه‌های شبکه مستند سیما به‌مناسبت نیمه شعبان

شبکه مستند سیما به‌مناسبت سالروز میلاد امام زمان (عج) و روز معلم ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ - 01May 2018

شبکه مستند سیما ویژه‌برنامه‌های را مدنظر دارد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، شبکه مستند سیما به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت قائم (عج) و روز معلم ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده که از آنها می‌توان به «اکبر آقا آکتور صدا»، «یکی بود، یکی نبود» و «مردی از دیار تربت جام» اشاره کرد.

شبکه مستند، چهارشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) ساعت 21، مستند «اکبر آقا آکتور صدا» تازه‌ترین اثر ابوالفضل توکلی و از سری مجموعه‌های پیشکسوتان دوبله ایران را برای پخش در نظر گرفته است. این فیلم که تولید شبکه مستند سیما است به جنبه‌های مختلف زندگی استاد اکبر منانی می‌پردازد؛ پیشکسوتی که علاوه بر نویسندگی، گویندگی شخصیت‌های ماندگاری مثل پوآرو، زبل خان و... را در کارنامه‌اش دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی چهارشنبه (12 اردیبهشت ماه) ساعت 21 از شبکه مستند پخش و پنجشنبه (13 اردیبهشت ماه) ساعت 9  و جمعه (14 اردیبهشت ماه) ساعت 10 بازپخش می‌شود.

«یکی بود، یکی نبود»  مستندی از عباس صالح است که سه‌شنبه (11 اردیبهشت‌ماه) ساعت 19 روی آنتن شبکه مستند می‌رود. این مستند شور و شعور و شیفتگی دوستداران اهل بیت (ع) و منتظران حضرت صاحب‌الزمان (عج) در پیاده روی از حروم حضرت معصومه تا جمکران را به تصویر کشیده است.

چهارشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) همزمان با روز معلم، مستند «مردی از دیار تربت جام» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسن ساجدی را روی آنتن می‌برد. این مستند درباره احمد پوردلکش معلم روستایی تربت جام است که در زمینه تولید، اشتغال و حفظ محیط زیست فعالیت دارد و کارهای اثر گذاری انجام داده است.

«مردی از دیار تربت جام» چهارشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) ساعت 19:30 تقدیم مخاطبان شبکه مستند می‌شود و بازپخش آن روز پنجشنبه (13 اردیبهشت‌ماه) ساعت 13:10 خواهد بود.

فیلم مستند «تولد یک رویا: موسیقی متن فیلم‌های سینمایی» هم در سالروز ولادت حضورت قائم پخش می‌شود. این مستند آهنگ‌سازان مطرح هالیوود را در کنار یکدیگر جمع می‌کند تا چالش‌های مربوط به فراملی‌ترین ژانر آهنگسازی یعنی موسیقی متن فیلم‌های سینمایی را مورد بررسی قرار دهد، افرادی که به نوبه خود به‌عنوان دانشمندان صنعت موسیقی شناخته می‌شوند و نقش بسزایی را در موفقیت یک فیلم و برانگیختن احساسات و واکنش‌های مثبت مخاطبان برعهده دارند.

«تولد یک رویا، مستند موسیقی متن فیلم» چهارشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) ساعت 11:30 از آنتن شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها