جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود:

تجلیل کارکنان سپاه شاهرود از ۷۰۰ معلم/ طرح شهید بهنام محمدی در شاهرود اجرا می‌شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود با اشاره به تجلیل کارکنان سپاه شاهرود از ۷۰۰ معلم این شهرستان گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» در شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ - 02May 2018

تجلیل کارکنان سپاه شاهرود از ۷۰۰ معلم در مدارس/ طرح شهید بهنام محمدی در شاهرود اجرا می‌شود/////تنطیم مجددبه گزارش دفاع پرس از سمنان، «حسین یارمحمدی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج شاهرود در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته معلم به معلمان شهرستان شاهرود اظهار داشت: به فال نیک می‌گیریم که بهار طبیعت با بهار معنویت یکی شد و هفته مقام معلم با میلاد امام زمان (عج) عجین شده است.

وی با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهدا و شهید استاد مطهری و تبریک به جامعه فرزانه و دانشمند معلم گفت: مقام و ارزش معلم از آن جهت اهمیت دارد چکه شأن پیامبران را در خود تجلی می‌دهد و بشریت را رهنمون می‌کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: تربیت و هدایت انسان به‌سوی کمال وظیفه معلم است که شأن خدا و پیامبر را محقق می‌کند. در اولین آیاتی که به پیامبر نازل شد در سوره علق خداوند بعد از خلقت انسان که پیچیده‌ترین کار خلقت است، به آموزش توجه می‌دهد و به هنر خود احسنت می‌گوید.

وی تأکید کرد: هنر معلمی در آموزش و تربیت انسان‌هاست و چیزی غیر از تربیت در آفرینش نیست. خدا در آیات قرآن بعد از خلقت، آموزش را می‌آورد و معیار برتری انسان را آموزش علم و تربیت بیان می کند. شأن مقام معلم بالاست و ما فقط حداقل گوشه‌ای از زحمات شما را به زبان ناتوان تبریک می‌گوییم و تقدیر می‌کنیم.

یارمحمدی با اشاره به برنامه تجلیل از معلمان توسط سپاه شاهرود اظهار کرد: کارکنان سپاه با حضور در 25 مدرسه در شهرستان از ۷۰۰ معلم تتقدیر می کنند و در این دیدار یک سخن کوتاه بیان می‌کنند که ارتباط بین دانش‌آموزان و مقام معلم و روحیه تقدیر و تشکر از مقام معلم در دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی و در راستای تربیت انسان‌ها به‌سوی تفکر توحیدی بوده و الآن هم اینگونه است، گفت: امروز نسل‌های سوم و چهارم مورد هدف استکبار هستند و تلاش دارند فاصله بین نسل ها بیندازند لذا با تفکر توحیدی، تربیت نسل وظیفه آموزش و پرورش است چراکه تمام دنیا استکبار تمرکز ویژه ای به موضوع تهاجم به آموزه های فرهنگی ما دارند.

یارمحمدی با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی که توسط سپاه و بسیج در دستور کار قرار دارد بیان کرد: در سال تحصیلی آینده سپاه و بسیج تلاش دارد تا ارتباطی بین مدرسه، خانه و مسجد برقرار کند؛ چراکه دانش‌آموز ما از مسجد فاصله دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها