جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان:

پشتیبانی از جبهه مقاومت یک وظیفه عمومی است

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: پشتیبانی از رزمندگان در جبهه مقاومت ضروری بوده و یک وظیفه عمومی است و باید کمک‌های مردمی را در راستای حمایت از مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت داشته باشیم.
کد خبر: ۲۸۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 05May 2018

پشتیبانی از جبهه مقاومت یک وظیفه عمومی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی فرجی» جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان در همایش سفیران جبهه مقاومت با اشاره به اهداف دشمنان از به وجود آوردن گروه‌های تروریستی در منطقه اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان جلوگیری از قدرتمند شدن جریان مقاومت و در امنیت قرار گرفتن رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با اشاره به اقدامات رزمندگان همدانی در جبهه مقاومت و ایثارگری رزمندگان در جبهه‌های سوریه و نیازهای مردم و رزمندگان و کمک‌های مردمی به این جبهه افزود: مادامی که ظلم هست جنگ هم وجود دارد و جنگ با کشورهای حامی مقاومت نیز ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه پشتیبانی از رزمندگان در جبهه مقاومت ضروری بوده و یک وظیفه عمومی است گفت: باید ضمن روشنگری به عنوان فردی مسئول، کمک‌های مردمی را در راستای حمایت از مردم مظلوم سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت داشته باشیم. 

مسئول کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو همدان نیز در این همایش با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جمع‌آوری کمک‌های فرهنگیان به جبهه مقاومت گفت: هر فرد در محیط کاری و در جمع دوستان و آشنایان وظیفه دارد نسبت به روشنگری درباره علت حضور ایران در کشور سوریه و عراق اقدام کند تا مردم نسبت به نیت شوم دشمنان آگاه شوند.

در این مراسم از مسئولین جمع‌آوری کمک‌های نقدی فرهنگیان در مدارس همدان نیز تقدیر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها