جعفرپور در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

لزوم بسیج همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی برای مقابله با نفوذ دشمن

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همه باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۲۸۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲ - 07May 2018

لزوم بسیج همه‌ی دستگاه‌های فرهنگی برای مقابله با نفوذ دشمن

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، درباره بی‌توجهی مسوولین فرهنگی به حوزه فرهنگ اظهار داشت: دشمن بشدت با رواج جنگ نرم سعی در از بین بردن سبک زندگی اسلامی دارد و در این راه از ابزارهای گوناگونی اعم از ماهواره، شبکه‌های مجازی و پروژه نفوذ بهره می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا همگان باید در مقابل جنگ نرم دشمنان هوشیارانه عمل کنند. مسوولین فرهنگی کشور وظیفه خطیری دارند که نیاز است اتاق‌های فکری با حضور اندیشمندان، نخبگان و صاحب‌نظران عرصه فرهنگی تشکیل و معظلات جامعه و راهکارهای مناسب برای مقابله با پروژه نفوذ دشمن بررسی و اقدام شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز ما در کمیسیون فرهنگی به‌دنبال حل این معظلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم. اما بدانید برای برطرف کردن آن و مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن نیاز به همدلی و همکاری بیشتر دستگا‌ها هستیم.

جعفرپور با اشاره به اینکه اگر فرهنگ ما صدمه ببیند، قطعاً تبعات آن گریبانگیر حوزه‌های دیگر می‌شود، گفت: دیگر دشمن به‌دنبال جنگ رو در رو نیست و با تزریق افکار غرب‌گرایانه خود، درپی آسیب رساندن به فرهنگ ناب اسلامی است.

وی تصریح کرد: جوانان ما در معرض خطر هستند و باید هر چه سریعتر خوراک فرهنگی قابل هضم برای جوانان تهیه و در دسترشان قرار گیرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار