سردار یزدی عنوان کرد؛

مشکلات اجتماعی و فرهنگی تنها با کمک مردم حل می‌شوند

فرمانده سپاه تهران گفت: با توجه به روند ساخت و سازها، امیدواریم تابستان امسال مردم زلزله‌زده به خانه‌هایشان بازگردند.
کد خبر: ۲۹۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ - 09May 2018

مشکلات اجتماعی و فرهنگی تنها با کمک مردم حل می شوندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه  محمد رسول الله تهران بزرگ در همایش سر پل جهاد با موضوع کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه که عصر امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت برگزار شد، اظهار داشت: هیچ دولتی به تنهایی نمی تواند مشکلات ناشی از بلایای طبیعی را حل کند، بلکه مردم هستند که با کمک‌های خود در زمینه های مختلف می توانند سبب رفع مشکلات شوند.

وی تصریح کرد: از فردای روزی که زلزله در منطقه سرپل ذهاب رخ داد‌، سپاه تهران در آن منطقه حاضر شد و تا به امروز مشغول کمک رسانی به مردم زلزله زده است.

یزدی ادامه داد: با توجه به روندی که در ساخت و ساز و کمک رسانی در منطقه در حال انجام است، امیدواریم تا تابستان امسال مردم زلزله زده به خانه‌هایشان برگردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه مجموع کمک های اعطا شده مردمی بیش از ۲ میلیارد تومان بود افزود: مبلغی بیش از این رقم به برخی افراد تحویل داده شد، اما متاسفانه ریالی از این رقم ها را در منطقه زلزله زده ندیدیم.

وی بیان کرد: امروز بیش از ۵۰ خانه ساخته شده و ۱۴۲ خانه دیگر مانده که منتظر کمک های بیشتر از سوی مردم به زلزله زدگان هستیم.

یزدی در ادامه به مشکلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در تهران اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز زلزله های متفاوتی از حیث اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در پایتخت مشاهده می کنیم که می توان به اعتیاد، تکدی گری، طلاق و موارد دیگر اشاره کرد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهار کرد: دستگاهای دولتی کار خودشان را برای رفع این زلزله ها انجام می دهند، اما تجربه ثابت کرده  رفع این بحران ها ممکن نیست مگر با کمک مردم.

وی با بیان اینکه باید در تهران یک حرکتی کنیم تا این گونه مشکلات را حل کنیم و این درحالی است که مردم نقش مهمی در رفع این بحران ها دارند ادامه داد: سپاه حضرت محمد رسوالله آماده هرگونه خدمت رسانی برای رفع بحران های اجتماعی فرهنگی از جمله اعتیاد، سرقت، تکدی گری و دیگرموارد بحرانی در تهران است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله بیان کرد: سپاه محمدرسول الله این آمادگی را دارد که هر کجا لازم باشد وارد صحنه شود و همواره در خط مقدم کمک رسانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات تهران، باید دست در دست هم بدهیم و با اتحاد برای رفع این معضلات تلاش کنیم.

یزدی با بیان اینکه امروز دشمنان از هیچ چیزی برای دشمنی و ضربه زدن به ما کوتاه نمی آیند خاطرنشان کرد: لازم است ما در کنار هم باشیم تا بتوانیم جلوی دشمنان بایستیم و بتوانیم مشکلات را رفع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها