آغاز برنامه‌های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس با شعار «رزمنده‌ایم» درفرهنگسراهای تهران

ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه با شعار «رزمنده‌ایم» آغاز شده و تا ششم مهرماه در فرهنگسراهای پایتخت ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۲۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵ - 23September 2014

آغاز برنامه‌های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس با شعار «رزمنده‌ایم» درفرهنگسراهای تهران

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، افتتاح باشگاه فیلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی از جمله این برنامههاست که در نخستین روز هفته دفاع مقدس همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید آوینی در فرهنگستان هنر با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران برگزار شد.

رونمایی از کتاب «از جنون تا مجنون» شامل خاطرات جمعی از فرماندهان و سرداران دفاع مقدس و رونمایی از کتاب «آن بیست و سه نفر» شامل خاطرات دوران اسارت احمد یوسفزاده دیگر برنامههای نخستین روز هفته گرامیداشت دوران جنگ و حماسه بود که به ترتیب در فرهنگسراهای سرو و اندیشه برگزار شد.

در ادامه هفته دفاع مقدس، ویژهبرنامه «هشت فصل عشق» ویژه تجلیل از شهدای نیروی دریایی ارتش عصر روز پنجشنبه در دریاچه خلیج فارس برگزار میشود. مجموعه برنامههای روایت دلدادگی و شب شعر رویش در برج آزادی روز دوم مهر از سوی فرهنگسرای رویش و شرح چند عملیات دفاع مقدس در قالب «راویان فتح» در فرهنگسرای اخلاق دیگر برنامههای این هفته است که با شعار رزمندهایم برگزار میشود.

فرهنگسرای خاوران هم چند ویژهبرنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته که روز گذشته افتتاح شد و با برگزاری نمایشگاه عکس «نگاه مقدس»، نمایش ویژه روزهای جنگ و حماسه و برپایی نمایشگاه کتاب «یاد یاران» ادامه مییابد.

علاقهمندان برای حضور در این برنامهها و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران www.fhnews.ir مراجعه کنند یا با شماره 1837 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار