نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

استکبارستیزی و استقلال‌طلبی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استکبارستیزی و استقلال‌طلبی از دستاوردهای بزرگ و تأثیرگذار نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است، گفت: ملت ایران همواره در عرصه‌های مختلف دفاع از حقانیت نظام، نشان داده‌اند که هنوز پیرو راه و تفکر امام راحل هستند.
کد خبر: ۲۹۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 15May 2018

استکبارستیزی و استقلال‌طلبی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محسن سعیدی گلپایگانی» در نشست روحانیون و مسئولان نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان‌ها و دانشگاه‌های استان ایلام اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) با معرفی فرهنگ مبارزه با استبداد و استعمار و شهادت‌طلبی در راه ارزش‌ها توانستند که تفکر استکبارستیزی و استقلال‌طلبی را ترویج کند.

وی افزود: استکبارستیزی و استقلال‌طلبی از دستاوردهای بزرگ و تأثیرگذار نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی و امام راحل برای جهان امروز است و امروز نیز شاهدیم که انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل تأثیر به سزایی در نقاط مختلف جهان داشته است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با تبلیغات مسموم به دنبال القای حس دوری و بی‌اعتقادی ملت نسبت به ‌نظام اسلامی هستند اما آحاد ملت همواره و در عرصه‌های مختلف دفاع از حقانیت نظام نشان داده‌اند که هنوز پیرو راه و تفکر امام راحل هستند.

سعیدی گلپایگانی با اشاره به بیست و نهمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام (ره) گفت: امروز گفتمان حضرت امام (ره) و سیره و ابعاد مختلف شخصیتی ایشان به‌عنوان الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های آزادیخواه جهان است و این شخصیت ممتاز و کم‌نظیر دنیای اسلام با تفکر الهی خود نهضتی را آغاز و با پشتوانه مردمی به ثمر نشاند.

وی تصریح کرد: باید با تمام توان و امکانات موجود در راستای برگزاری با شکوه آیین‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل، تلاش کرد و زمینه‌های لازم را برای حضور حداکثری مردم در برنامه‌های گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) فراهم شود.

سعیدی گلپایگانی در پایان ‌بر تبیین شخصیت حضرت امام راحل برای نسل جوان تأکید و عنوان کرد: نسل جوان به یاد بیش از گذشته با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی آشنا شوند تا توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار