فرماندار اسدآباد:

حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دفاع مقدس است

فرماندار اسدآباد گفت: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است که هدف اصلی از بزرگداشت این روز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و خودباوری ملی است.
کد خبر: ۲۹۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 16May 2018

حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «کریم حمیدوند» فرماندار شهرستان اسدآباد در ستاد بزرگداشت سوم خرداد، پیروی از ولایت و رهبری را به عنوان قدرتمندترین سلاح ایمان در پیروزی عملیات فتح خرمشهر دانست و اظهار داشت: ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد برای نسل جوان باید تبیین شود چرا که بیان افتخارات سوم خرداد، روز ایثار و مقاومت از نقش مؤثری در ارتقا روحیه خودباوری در جامعه به ویژه در نسل جوان برخوردار خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید بگذاریم جوانان از ارزش‌ها و افتخارات انقلاب اسلامی ایران فاصله بگیرند افزود: در این زمینه لازم است تا ارزش‌ها و پیام‌های سوم خرداد و دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر همکاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راستای برگزاری هر چه باشکوه برنامه‌های سوم خرداد در این شهرستان یادآور شد: حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقاطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس است که هدف اصلی از بزرگداشت این روز حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایتمداری، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

وی خاطرنشان کرد: رشادت، ایثار و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر به قدری تأثیر‌گذار بود که تمام محاسبات دشمن را به طور کامل برهم زد.

حمیدوند با تاکید بر هدفگذاری برنامه‌های بزرگداشت ویژه سوم خرداد تصریح کرد: در شهرستان اسدآباد و در راستای روز ایثار و مقاومت برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و دینی با همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، رژه خودروها، برپایی ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس، کوهپیمایی، همایش راهپیمایی، مسابقات ورزشی، غباررویی مزار مطهر شهدا و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله برنامه‌هایی است که برای سوم خرداد در این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه فتح خرمشهر مرهون جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و رهبری امام راحل بود، متذکر شد: رساترین تعبیر حق را در این خصوص امام خمینی‌ (ره) داشتند که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها