فرماندار سرپل ذهاب:

گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ترویج فرهنگ شهادت و خودباوری است

فرماندار سرپل ذهاب گفت: مراسم و برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد باید در شأن مقام شهدا، عظمت فداکاری‌ها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف باشد.
کد خبر: ۲۹۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱ - 17May 2018

گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ترویج فرهنگ شهادت و خودباوری استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محبت جمالی‌نیا» فرماندار سرپل ذهاب در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای یادآوری مجاهدت ها، ایثارگری ها، انعکاس تاریخ درخشان دفاع مقدس و مقابله با استحاله ارزش ها، بازخوانی نقاط عطف تاریخ جمهوری اسلامی از جمله فتح خرمشهر ضرورت دارد .

وی ادامه داد: گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در حقیقت ترویج فرهنگ از خود گذشتگی، وطن دوستی، شهادت و خودباوری است.

جمالی‌نیا بیان داشت: با پایمردی رزمندگان انقلاب اسلامی در سوم خرداد 1361 پیروزی ماندگار و تعیین کننده در معادلات جنگ رقم خورد؛ بطوری که در جریان آزاد سازی خرمشهر 19 هزار از نیروهای دشمن اسیر و 16 هزار کشته شده‌اند و ضربات سنگینی به لجستیک و زیرساخت‌های جنگی دشمن وارد آمد .

فرماندار سرپل ذهاب تاکید کرد: بی‌تردید و حدت، همدلی، یکپارچگی مردم و پیروی از ولایت رمز آزادسازی خرمشهر و غلبه بر دشمنان بود.

وی در پایان عنوان کرد: مراسم و برنامه های بزرگداشت سوم خرداد باید در شأن مقام شهدا، عظمت فداکاری‌ها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف باشد.

در ادامه سرهنگ کرمی فرمانده سپاه سرپل ذهاب پیروزی در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر را از امدادهای غیبی دانست.

وی اضافه کرد: فتح بزرگ و پرافتخار خرمشهر برگی زرین در تاریخ دفاع مقدس است و رسالت ما حفظ ارزش های دفاع مقدس، پاسداری از خون شهدا و انتقال فرهنگ مقاومت و ایثار به نسل جدید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها