دیدار استاندار خوزستان با دو خانواده شهید

غلامرضا شریعتی ضمن دیدار با دو خانواده شهید گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ایام مبارک خدمت خانواده‌های معظم شهدا باشیم.
کد خبر: ۲۹۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ - 19May 2018

استاندار خوزستان به عیادت خانواده معظم شهدا رفتبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان روز گذشته در دیدار با خانواده های شهیدان «روزبه هلیسایی» و «حسن بهمنی» ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: در دومین روز از ماه رمضان، توفیقی حاصل شد که خدمت خانواده های شهدا برسیم و از نزدیک در جریان امور قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که این توفیق نصیب ما شد تا در این ایام خدمت خانواده های شهدا باشیم، افزود: ان‌شاءالله خداوند به ما توفیق بیشتر دهد که به مردم این استان به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر خدمت کنیم و در جریان امورات‌شان قرار بگیرم و مشکلات‌شان را حل کنیم.

شریعتی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «نگذاریم خانواده های معزز شهدا که چشم و چراغ ملت هستند مورد غفلت قرار بگیرند»، تصریح کرد: در حد توان و بضاعت به این خانواده های معزز خدمت خواهیم کرد تا از دعای خیر این عزیزان در این ماه مبارک نیز بهره مند شویم.

در پایان این دیدار، هدایایی به رسم یادبود از سوی استاندار به خانواده های معظم شهدا اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار