دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

ماجرای یک آدم‌ربایی توسط ماموران قلابی

پسر جوانی توسط سه پلیس قلابی ربوده شد و پس از محبوس شدن در یک خانه، مورد بازجویی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ - 19May 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، ساعت 23 و 45 دقیقه سه‌شنبه هفته گذشته ماموران پلیس کلانتری 171 مصطفی خمینی در جریان یک آدم‌ربایی در یکی از خیابان‌های مرتضی‌گرد قرار گرفتند.

به دنبال این خبر مأموران راهی محل مورد نظر شدند. همسایه‌ها گزارش داده بودند که مرد جوانی از طبقه دوم ساختمان پنج طبقه‌ای فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست؛ او می‌گفت مرا دزدیده‌اند. مردم با این تصور که زورگیری صورت گرفته است، پلیس را در جریان حادثه قرار دادند. زمانی که مأموران وارد خانه شدند، پسر جوانی را دیدند که مدعی بود توسط سه مامور قلابی ربوده و به آن خانه منتقل شده است.

ماجرای یک آدم روبایی مرموز

پسر جوان آزاد و پرونده‌ای در این خصوص در دادسرا تشکیل شد. پسر جوان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: ساعت 20 و 45 دقیقه در حال صحبت کردن با تلفن همراهم در شهرک بهارستان ورامین بودم که ناگهان مردی ناشناس کلت‌ کمری پشت سرم گذاشت و مردی دیگر با شوکر به پایم زد.

وی ادامه می‌دهد: مرد ناشناس که اسلحه به دست داشت با همدستی دو نفر دیگر مرا به زور سوار پرایدی کردند که پلاکش مخدوش شده بود. سپس مرا به خانه‌ای بردند که نمی‌دانستم کجاست. یکی از آن‌ها به من گفت: «فردا سرهنگ می‌آید تا تو را ببیند، خدا کند آن فردی که فکرش را می‌کنیم، تو نباشی». بعد هم چند قرص در آب انداختند و به زور به من خوراندند و من را به صندلی بستند. چند دقیقه‌ای که گذشت از بالای پارچه‌ای که چشم‌هایم را با آن بسته بودند نگاه کردم و متوجه شدم آن‌ها رفته‌اند. با زحمت فراوان چشم‌بند را کنار زدم و به وسیله چاقویی که روی دیواره‌ی آشپزخانه قرار داشت، دست‌هایم را که با چسب بسته شده بود باز کردم و با همان صندلی به سمت پنجره رفتم، فریاد زدم و از مردم کمک خواستم.

گرچه هنوز دلایل این آدم‌ربایی مشخص نشده است، اما در آن خانه یک لباس نظامی به همراه مدارک جعلی پلیس کشف شد. افسر نیروی انتظامی از مردم خواست که حتماً در هنگام روبرو شدن با مامور پلیس از او مدارک شناسایی بخواهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها