مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان خبر داد؛

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی (ره) ویژه فرهنگیان استان لرستان

«رضا زینی‌وند مقدم» به برگزاری کنگره حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی (ره) و کلمات قصار ایشان در مورد ماه رمضان، ویژه فرهنگیان استان لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ - 19May 2018

برگزاری مسابقه وصیت‌نامه امام خمینی(ره) ویژه فرهنگیان استانبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «رضا زینی‌وند مقدم» مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با تأکید بر ضرورت محتوا بخشی به برنامه‌های بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اندیشه‌های بزرگی دارند و تمام ابعاد شخصیتی ایشان ازجمله سبک زندگی، عرفان و توجه به مردم، باید در طول سال در زندگی ما جاری شود نه این‌که فقط منحصر به ایام رحلت ایشان باشد.

وی افزود: در طول سال باید برنامه‌های مدونی در خصوص شناخت سیره حضرت امام خمینی (ره) داشته باشیم و می‌طلبد که کنگره حضرت امام خمینی(ره) برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان به برگزاری شب شعر آئینی با توجه به سیره امام راحل اشاره و با تاکید بر اجرای کارهای پژوهشی در باب شخصیت امام خمینی (ره)، عنوان کرد: مسابقه فرهنگی وصیت‌نامه امام راحل برای فرهنگیان برگزار می‌شود، این در حالی‌ است که مسابقه کلمات قصار امام در مورد ماه رمضان نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین خاطرات بزرگان و وداع جوانان با بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در سال ۶۸، بر محتوی‌خشی به برنامه رحلت امام خمینی (ره) تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها