بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس در پی انتصاب آیت‌الله «دژکام»

در پی انتصاب آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» از سوی رهبر معظم انقلاب به نمایندگی ولی فیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور بیانیه‌ای، این انتصاب را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۹۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 19May 2018

بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس در پی انتصاب آیت‌الله «دژکام»

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، در پی انتصاب آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» از سوی رهبر معظم انقلاب به نمایندگی ولی فیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس با صدور بیانیه‌ای، این انتصاب را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:

محضر مبارک نمایندة محترم ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز

حضرت آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» (دامت برکاته)؛

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

انتصاب حضرتعالی به عنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه محترم شهر مقدس شیراز از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را که بیان‌گر تعهد و شایستگی جنابعالی می‌باشد، تبریک گفته و خدای متعال را سپاسگزاریم که جایگاه رفیع امامت جمعه سومین حرم  اهل بیت (ع) و نمایندگی معزّز ولی فقیه بر عهده دانشمندی پارسا و شاگردی راستین از مکتب امام صادق (ع) قرار گرفت. بی‌تردید حضور حضرت‌عالی منشأ خیرات و برکات معنوی فراوان برای استان فارس خواهد بود.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان فارس ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای آن عالم ربّانی و انقلابی، دوام توفیقات  را در راستای منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) و گسترش ارزش‌های دفاع‌مقدس از خداوند متعال خواستار است.

و من الله التّوفیق

روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار