مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

تکریم معلمان موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

حجت‌الاسلام «هادی عسگری» گفت: ما هرچه بتوانیم از کار معلم تکریم کنیم به جایگاه والای این قشر در جامعه ارزش و منزلت بخشیده‌ایم و به‌موازات این امر، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه شاهد نخواهیم بود
کد خبر: ۲۹۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ - 19May 2018

«شهدا» چراغ‌های هدایت جامعه هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، دومین نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش کرمانشاه در سال جدید، با حضور حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و «مجید یزدان‌پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این نشست که معاونین ستادی و کارشناسان هر ۲ مجموعه با هدف هماهنگی در جهت برنامه‌های ستاد شاهد در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ حضور داشتند، حجت‌الاسلام عسگری با تبریک فرارسیدن ماه ضیافت‌الله و همچنین روز معلم، معلمین را پایه‌گذاران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد.

وی افزود: کار معلم خدمت به جامعه در تمامی عرصه‌های علمی و تربیتی است و حقیقتاً همه این کره خاکی، به‌نوعی مدیون زحمات و تلاش‌های معلمین هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ما هرچه بتوانیم از کار معلم تکریم کنیم به جایگاه والای این قشر در جامعه ارزش و منزلت بخشیده‌ایم و به‌موازات این امر، آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها را در سطح جامعه شاهد نخواهیم بود؛ لذا وظیفه‌داریم که قدردان این مشعل‌های فروزان جامعه باشیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا جزو معلمین روشنگری و چراغ‌های هدایت جامعه بوده‌اند، فلسفه وجود مدارس شاهد را خدمت به ایثارگران دانست و بر ضرورت توجه بیش‌ از پیش به آموزش فرزندان شاهد و ایثارگر تأکید کرد.

همچنین مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار داشت: این افتخاری است برای قشر معلم که امروز این زحمات در جامعه دیده‌ شده و فرهنگ تقدیر و شکرگذاری از زحمات معلمین در اجتماع شکل‌گرفته است.

یزدان‌پناه افزود: کسانی که امروز در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور حضور دارند، باید بدانند که این جایگاه خود را از رسولان تعلیم و تربیت دارند و این افتخاری برای جامعه آموزش‌ و پرورش است.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این نشست، اعضا در خصوص نحوه ثبت‌نام دانش آموزان شاهد و غیرشاهد مدارس شاهد، انتخاب مدیران شاهد و آموزش فوق‌برنامه این دانش آموزان تصمیماتی را اتخاذ کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها