مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

شرکت نفت باید نقش بی‌بدیل خود در دفاع مقدس را گردآوری و منتشر کند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان گفت: شرکت مناطق نفت خیز جنوب به واسطه حضور مستمر در جغرافیای خوزستان به صورت مستقیم در تیررس دشمن بعثی قرار داشت و حیف است که این همه جانفشانی نظامی و اقتصادی احصا و منتشر نشود.
کد خبر: ۲۹۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 20May 2018

شرکت نفت باید نقش بی بدیل خود در دفاع مقدس را گردآوری و منتشر کندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، جلسه هماهنگی برای احصا نقش برجسته شرکت نفت در دوران دفاع مقدس امروز بین سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و حجت الاسلام «رضا حیدری» مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز استان خوزستان که بعنوان یکی از قرارگاه های فرهنگی وزارت نفت محسوب می‌شود، برگزار شد.

سردار علیپور در این جلسه ضمن نقش بی‌بدیل اقتصادی و حمایتی شرکت مناطق نفت خیز جنوب در طول دفاع مقدس اظهار داشت: هم اکنون و با وجود امکانات بسیار، شاهد هستیم که به علت انفجار چند بمب در یک کشور، خیلی از چرخ‌های اقتصادی آن کشور تحت تاثیر این حادثه قرار می‌گیرند، اما همه دنیا دیدند که شرکت نفت و در کنار آن، شرکت ملی حفاری نه تنها خللی نداشتند بلکه ضمن حضور فیزیکی در جبهه های حق علیه باطل به پشتیبانی خود از دفاع مقدس نیز پرداختند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: شرکت مناطق نفت خیز جنوب به واسطه حضور مستمر در جغرافیای خوزستان بصورت مستقیم در تیررس دشمن قرار داشت و تعداد زیادی شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم نظام و انقلاب نمود و حیف است که این همه جانفشانی نظامی و اقتصادی احصا و منتشر نشود.

حجت الاسلام «رضا حیدری» مسئول قرارگاه فرهنگی مناطق نفت خیز جنوب ضمن اعلام آمادگی برای گردآوری نقش و جایگاه این شرکت در طول 8 سال دفاع مقدس گفت: اگر افتخارات ارزشی و جانفشانانه بچه‌های نفت در کنار پیشرفت‌های غرور آفرین اقتصادی قرار بگیرند، تمام کسانی که زین پس به این مجموعه وارد شوند، به حضورشان در این شرکت افتخار خواهند کرد.

حیدری افزود: با ایجادیک کارگروه مشترک نسبت به گردآوری اسناد، مدارک و محتوایی که نقش نفت را در دوران دفاع مقدس نشان دهد، اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم بصورت مستند آنرا به نسل جوان امروز و نسل پرسشگر آینده نشان داده و انتقال دهیم.

در پایان این جلسه نیز بر همکاری بیشتر در این زمینه تا رسیدن به نتیجه مطلوب تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار