مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان خبر داد؛

برگزاری 100 ویژه‌برنامه سوم خرداد در سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: 100 ویژه‌برنامه به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد در قالب هشت کمیته در این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵ - 21May 2018

100 ویژه برنامه در سیستان و بلوچستان برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «غلام نبی کوهکن» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد سال 1361 پس از 578 روز اشغال در عملیات بیت المقدس به عنوان سرنوشت‌سازترین رویداد جنگ تحمیلی مایه عزت و افتخار ایرانیان است.

این مسئول ادامه داد: این رویداد مهم تاریخی یک حادثه نبود، بلکه تجلی از آزادگی، اراده و آرمان ملتی بود که در سایه ایستادگی و مقاومت توانستند به اهداف خود برسند.

وی عنوان کرد: همزمان با این مناسبت افزون بر 100 ویژه برنامه نظیر تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری رقابت‌های علمی و ورزشی، برپایی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، پخش 21 ویژه برنامه در صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان و نواخته شدن زنگ آزادی در مدارس پیش بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان برگزاری همایش نقش زن در آزاد سازی خرمشهر، شرکت در نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان و روسای عقیدتی سیاسی در مراسم مختلف و برپایی نمایشگاه‌‌ها را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مناسبت ذکر کرد.

خرمشهر که در تاریخ چهارم آبان ماه 1359 اشغال شده بود پس از 575 روز در ساعت 11 صبح روز سوم خرداد سال 1361 آزاد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها