رئیس کل دادگستری استان کرمان:

با احتکارکنندگان کالاهای ضروری، برخورد قاطع و قانونی می شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان از برخورد قاطع و قانونی با گران فروشان و احتکار کنندگان کالاهای ضروری، خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ - 22May 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمان، یدالله موحد عصر امروز در جلسه «بررسی وضعیت بازار و اتخاذ راه کارهای مناسب، فوری و قاطع با احتکار و گران فروشی» که به صورت ویدئو کنفرانس با دادستان های عمومی و انقلاب سراسر استان برگزار شد، اظهار داشت: دادستان های سراسر استان با قاطعیت و جدیت و با همکاری نهادهای مسئول از جمله فرمانداری ها، سازمان تعزیرات، نیروی انتظامی، ادراه صنعت و معدن و تجارت و اصناف با اقتدار و محکم با سوء استفاده کنندگان از شرایط بازار برخورد قاطعانه و قانونی داشته باشند.

وی خاطر نشان ساخت: جای تاسف دارد که عده ای فرصت طلب در داخل با احتکار و گرانفروشی به دشمنان این ملت کمک می کنند و در زمین دشمن بازی می کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان اظهار داشت: اصناف نقش عمده ای در پیروزی انقلاب و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی دارند و همواره در صحنه ها حضور داشته و با جان و مال خود از اهداف این انقلاب دفاع کرده اند.

با احتکارکنندگان کالاهای ضروری، برخورد قاطع و قانونی می شود

وی بیان کرد: امروز جامعه جهانی با غداره بندی چون رییس جمهور آمریکا مواجه است، که بی شرمانه و با نقض صریح قواعد حاکم بر روابط بین الملل و نادیده گرفتن مناسبات منطقه ای و جهانی با وقاحت تمام به عربده کشی و تهدید کشورها و ملل مختلف مشغول است.

این مقام قضائی ادامه داد: بعضی کشورها تسلیم این تهدیدات شده و با هیات حاکمه امریکا همراهی و همصدایی دارند و عده ای هم منفعلانه و غیر مسئولانه تحت عنوان صیانت از منافع ملی، واکنش مناسبی نشان نمی دهند.

موحد افزود: امروز شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار قائل به ابتدائی ترین حق ملت ها، که حق دفاع در مقابل متهاجمان می باشد، نیست و می گویند مردم فلسطین و یمن نباید توان دفاع در مقابل متجاوزین را داشته باشند و جزء به تسلیم محض ملت ها به چیز دیگری راضی نمی شوند.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار