سرهنگ «امیرعباس آسمند»:

زنان کهگیلویه و بویراحمد در طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» شرکت می‌کنند

سرهنگ «امیرعباس آسمند» از شرکت تعدادی از زنان این استان در طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ - 22May 2018

زنان کهگیلویه و بویراحمدی در طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» شرکت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، نشست هماهنگی جهت برگزاری طرح «آموزش ملی سبک زندگی جهادی» ظهر امروز سه‌شنبه با حضور مدیر کل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه در دنیای کنونی سبک‌های مختلفی برای زندگی وجود دارد، اظهار داشت: در چنین شرایطی، شناخت جایگاه سبک زندگی جهادی و تأثیرگذاری آن بر شرایط جامعه ضرورت دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: ترویج سبک زندگی جهادی برای نسل جوان یکی از مهم‌ترین وظایف است.

«بنت‌الهدی احمدی» مسئول امور بانوان اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی جهادی با حضور سردار «کارگر» ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و خانم «مجتهدزاده» ریاست سازمان زنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و وزیر ارتباطات همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس در 31 استان کشور افتتاح می‌شود.

حجت‌الاسلام «کمال جهانبخشی» مدیر مشارکت روحانیت در دفاع مقدس اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست با بیان اینکه امروز بیش از گذشته نیازمند ترویج سبک زندگی اسلامی هستیم، گفت: رزمندگان اسلام در طول سال‌های دفاع مقدس و پس از آن این نوع زندگی را انتخاب کردند.

وی افزود: با تربیت اساتید مجرب جهت ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی جهادی به نسل جوان، می‌توان به خوبی با تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن مقابله کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها