مدیرکل بنیاد شهید خوزستان:

رسالت ما به گونه ای است که نباید شرمنده خون شهدا و مردم خرمشهر شویم

عبدالرضا فرجیان گفت: رسالت امروز ما این است که بتوانیم حقایق دوران دفاع مقدس و پیروزی های غرور آفرین اینچنینی را به نسل پویای امروز انتقال دهیم تا مدیون خون شهدا و شرمنده مردم خوزستان و خرمشهر قهرمان نشویم.
کد خبر: ۲۹۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ - 22May 2018

رسالت ما به گونه ای است که نباید شرمنده خون شهدا و مردم خرمشهر شویمبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «عبدالرضا فرجیان» مدیرکل بنیاد شهید خوزستان در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد به لحاظ نظامی، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات مردم ایران و نمادی از مقاومت، ایستادگی و پیروزی در برابر دشمنان بشمار می رود و از نظر معنوی و ارزشی هم محقق شدن اراده یک ملت انقلابی است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان افزود: آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد، یک رویداد بزرگ حماسی و تاریخی برای ملت ایران و به حق یک جشن ملی است. فتح خرمشهر انعکاسی جهانی داشت و شورای عالی انقلاب فرهنگی به حق سوم خرداد را به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم رسمی ایران نامگذاری کرده‌ است.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی نسل جوان جامعه با این واقعه بزرگ تصریح کرد: بسیاری از جوانان دلیر و بی ادعای این مرز و بوم با حداقل داشته ها به جنگ با ارتشی رفتند که از سوی دهها کشور قدرتمند دنیا پشتیبانی می شد و رسالت امروز ما این است که بتوانیم حقایق دوران دفاع مقدس و پیروزی های غرور آفرین اینچنینی را به نسل پویا ی امروز انتقال دهیم تا مدیون خون شهدا و شرمنده مردم خوزستان و خرمشهر قهرمان نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار