مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی است

«مهدی طاهرخانی» گفت: امروز پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و رژیم نامشروع اسرائیل و کمک به مقاومت و مستضعفین است.
کد خبر: ۲۹۲۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 24May 2018

پیام شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی استبه گزارش دفاع پرس از قزوین، «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم عطرافشانی مزار شهدای شهر قزوین که با حضور نیروهای مسلح استان و جمعی از بسیجیان و مردم برگزار شد، با تبریک حماسه آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: عملیات «بیت‌المقدس» بزرگ‌ترین عملیات سیاسی و نظامی دفاع مقدس بود که از نتیجه آن به‌عنوان یک معجزه الهی می‌توان یاد کرد.

وی افزود: رژیم بعث اعلام کرده بود و روی دیوارهای شهر خرمشهر نوشته بود که «آمده‌ایم تا بمانیم»، اما با رشادت شهدا و رزمندگان ایران اسلامی و فتح خرمشهر، رزمندگان ما در پاسخ نوشتند «آمدیم نبودید» که این پیروزی چیزی نبود جز وحدت و همدلی رزمندگان، ایمان و معنویت رزمندگان در کنار تبعیت از امام عزیز.

دبیر ستاد سوم خرداد استان قزوین تصریح کرد: امروز پیام شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، ایستادگی و مقاومت در مقابل استکبار و رژیم نامشروع اسرائیل و کمک به مقاومت و مستضعفین است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها