رزمنده دوران دفاع مقدس:

صدور اندیشه‌های امام راحل علت دشمنی استکبار با نظام اسلامی است

«نورخدا قاسمی» گفت: مهم‌ترین علتی که سبب دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده، صدور اندیشه‌های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی به همه نقاط جهان است.
کد خبر: ۲۹۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 24May 2018

صدور اندیشه های امام راحل علت دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار «نورخدا قاسمی» رزمنده دوران دفاع مقدس در مراسم گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد که در سالن کانون امام علی (ع) اراک برگزار شد، با اشاره به تجهیز شدن کشور به سلاح وحدت، یکپارچگی و ولایتمداری، اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی و ولایتمداری رزمندگان اسلام باید الگوی رفتاری اقشار مختلف مردم در شرایط کنونی جامعه شود؛ چرا که تجهیز به این سلاح معنوی، کشور را در مقابل هر ابر قدرتی بیمه می‌کند.

وی افزود: همین وحدت و ولایت‌پذیری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و به ویژه عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر، توانست ما را در مقابل دشمنی که به مجهزترین سلاح‌ها و تجهیزات نظامی و رزمی دسترسی داشت پیروز کند.

معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند هوایی کشور تصریح کرد: رزمندگان ما توانستند در کمتر از یک ماه خرمشهر را آزاد کرده و بیش از ۱۸ هزار عراقی را اسیر کنند.

قاسمی با اشاره به اثبات چهره واقعی آمریکا در منطقه گفت: انقلاب اسلامی ایران منش زورگویی و منطق استکباری آمریکا را برای همگان آشکار کرد و اکنون این شیطان بزرگ حتی متحدان خود را نیز از دست داده است.

وی ادامه داد: سازماندهی و حمایت از گروهک‌های تکفیری از سوی آمریکا و متحدانش، با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی بود، اما هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نیرو‌های مقاومت، یک‌بار دیگر نقشه‌های شوم بدخواهان نظام اسلامی را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها