فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا:

اگر حماقتی از دشمن سر بزند قطعاً پشیمان خواهد شد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا گفت: نیروهای مسلح ما از اقتدار و توان رزمی بسیار مناسبی در برابر تهدیدات برخوردار است و اگر حماقتی از دشمن سر بزند، قطعا از فکر تهاجم به سرزمین اسلامی پشیمان خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ - 25May 2018

اگر حماقتی ازدشمن سر بزند، قطعاًپشیمان خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، امیر «نادر علیدوست» ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان با گرامیداشت سوم خردادماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: نقطه عطف دوران دفاع مقدس، عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بود و رژیم بعث عراق با چراغ سبز آمریکا به کشور ما حمله کرد و در این مسیر جنایت‌های زیادی مرتکب شد.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس در زمانی کوتاه طراحی و در 26 روز مستمر به مرحله اجرا رسید، افزود: عملیات‌های زیادی قبل از عملیات بیت‌المقدس انجام شد و خرمشهر یک منطقه استراتژیک برای کشور بود که در نتیجه آزادسازی آن، بیش از 20 هزار نیروی بعثی عراق به اسارت درآمدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا تصریح کرد: دشمن در خرمشهر 5 لشکر و تعداد زیادی تیپ مستقل مستقر کرده بود و با ایجاد میدان مین و استحکامات دیگر سعی در جلوگیری از بازپس گیری خرمشهر داشت که به حول و قوه الهی و با نیروی ایمان رزمندگان ما در این راه ناکام ماند.

وی با بیان اینکه در پایان عملیات بیت المقدس، تمام دنیا به قدرت و توان دفاعی و مهمتر از همه ایمان رزمندگان اسلام پی بردند، افزود: آزادسازی خرمشهر برای نسل امروز سراسر درس است و امروز نیز باید در اداره کشور این درس را به کار بگیریم.

امیر علیدوست در ادامه اظهار داشت: دشمن در ابتدا با 12 لشکر به جنگ ما آمد اما در پایان جنگ 58 لشکر تشکیل داده بود و به نحوی تمام تلاش خود را برای غلبه بر ایران اسلامی انجام داد و کشورهای منطقه و بلکه تمام دنیا در این راه به عراق کمک می‌کرد.

وی با بیان اینکه پیام سوم خرداد این است که استقلال جمهوری اسلامی خدشه‌پذیر نیست افزود: سخن شهدای ما این است که از آرمان‌های انقلاب اسلامی کوتاه نیاییم و راه آنها را ادامه دهیم، همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها فرمودند ما خرمشهرها را در پیش داریم.

ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح ما از اقتدار و توان رزمی بسیار مناسبی در برابر تهدیدات برخوردار است و اگر حماقتی ازدشمن سر بزند، قطعا از فکر تهاجم به سرزمین اسلامی پشیمان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دشمن به سمت جنگ اقتصادی رفته است افزود: بایستی در بحث اقتصادی نیز تمام تلاش خود را در ناکام گذاشتن دشمن به کار ببندیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم تا انشالله انقلاب را به دست صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود(عج) برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها