مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

پیروی از سبک زندگی جهادی نیاز امروز خانواده‌ها و جامعه است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل گفت: پیروی از سبک زندگی جهادی نیاز امروز خانواده‌ها و جامعه است و می‌تواند به خیلی از نابسامانی‌های موجود در اجتماع و نهاد خانواده پایان دهد.
کد خبر: ۲۹۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ - 26May 2018

پیروی از سبک زندگی جهادی نیاز امروز خانواده های و جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی همزمان با سراسر کشور در اردبیل و به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان اردبیل شروع به کار کرد.

در ابتدای این مراسم «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: پیروی از سبک زندگی جهادی نیاز امروز خانواده‌ها و جامعه است و می تواند به خیلی از نابسامانی‌های موجود در اجتماع و نهاد خانواده پایان دهد.

واحد افزود: قشر بانوان در انقلاب و سال‌های بعد از آن تاریخ ساز و نقش آفرین بوده اند و امیدواریم با برگزاری چنین کارگاه هایی بتوانند به رسالت خود در سالم سازی جامعه و خانواده ها بهتر عمل کنند.

این طرح به صورت کارگاهی و با حضور 50 نفر از بانوان اردبیلی به مدت 4 جلسه برگزار و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها