نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی امروز (شنبه) در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.
کد خبر: ۲۹۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 26May 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، نمایشگاه کتب و نرم‌افزارهای قرآنی امروز (شنبه) در فرهنگسرای شهرکرد گشایش یافت.

حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام»  نماینده ولی فقیه در استان چهتارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ظرفیت مناسبی برای بهره‌گرفتن از محضر نورانی قرآن است.

وی افزود: باید عملا و حضورا در محضر قرآن بود تا لیاقت و شایستگی بهره‌بردن از آن را کسب کرد.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به معجزه نورانی رسول اکرم (ص)، بیان کرد: ایجاد باور، یقین، ایمان و راهنمایی در مسیری روشن، از ارزش‌های این معجزه است.

وی مشکل جهان اسلام را دوری از قرآن دانست و تصریح کرد: باید کوشید تا قران را در زندگی فردی و اجتماعی عملی کرد و امید است این ماه فرصتی باشد که قران عملأ در زندگی تک تک ملت زنده شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهتارمحال و بختیاری با اشاره به این‌که در دوران دفاع مقدس ارزش‌های قرآن عملی شد و دستاورد آن یک جامعه موفق، متحد و نورانی بود، گفت: ایثار، شهادت، شهامت، تقوا، جهاد و عزت از ارزش‌های قرآن هستند.

«جواد کارگران» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین، با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مطلوب برای انس با قرآن است، افزود: کتاب خدا مایه آرامش بوده و بهترین راهنما برای هدایت انسان است.

جواد کارگران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به منظور ارائه کتب قرآنی و ادعیه به روزه‌داران استان تشکیل شده که در این نمایشگاه ۱۰۰ ناشر بیش از ۵ هزار عنوان کتاب علوم قرآنی را در ۴۵ غرفه ارائه خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها