«سیده محبوبه میرصادقی»:

دوره «سبک زندگی جهادی» چارچوبی فرهنگ محور با سرمایه دفاع مقدس است

«سیده محبوبه میرصادقی» مسئول دفتر حفظ آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، گفت: دوره «سبک زندگی جهادی» چارچوبی فرهنگ محور با سرمایه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 26May 2018

«سیده محبوبه میرصادقی» در گفت وگو با خبرنگار دفاع مقدس در بیرجند، اظهار داشت: اولین دوره ملی تربیت مربی «آموزش سبک زندگی جهادی» همزمان با 31 استان کشور برگزار شد.

وی افزود: این دوره با هدف مفهوم سازی، جریان سازی، و نهادسازی در معرفی مختصات خانواده طراز اسلامی و تربیت نیروی متخصص در عرصه تمدن نوین اسلامی برگزار می شود.

دوره «سبک زندگی جهادی» چارچوبی فرهنگ محور با سرمایه دفاع مقدس است

مسئول دفتر حفظ آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس اظهار داشت: این طرح چارچوبی فرهنگ محور با سرمایه دفاع مقدس است که به بازتولید محتوای مناسب خواهد پرداخت.

میرصادقی متذکر شد: یادآوری زندگی اسراء، جانبازان، رزمندگان و حفظ آثار آنها این فایده را دارد که ما را با ناب ترین نمونه های سبک زندگی اجتماعی و لحظات سخت و جایگاه آنان آشنا و به پیش می راند.

وی با اشاره به اینکه این دوره با 5 جلسه و هفته پیش رو ویژه جمعی از مبلغین، سخنوران و فعالین حوزه بانوان و خانواده برگزار می شود، گفت: این برنامه بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور نخبگان علمی و اساتید کشوری همچون دکتر «حداد عادل» همراه خواهد بود.

دوره «سبک زندگی جهادی» چارچوبی فرهنگ محور با سرمایه دفاع مقدس است

مسئول دفتر حفظ آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: این دوره که با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است، چهارشنبه هر هفته ساعت 8:30 صبح و در محل سالن ویدئو کنفرانس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار می شود.

میرصادقی خاطرنشان کرد: در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی مربوطه اعطا و از حضور اثربخش آنان در مجامع دانشجویی، دانش آموزی و مردمی بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها