حدادعادل:

وظیفه زنان در سبک زندگی جهادی بیشتر از مردان است

رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: در سبک زندگی جهادی وظیفه زنان بیشتر از مردان است.
کد خبر: ۲۹۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ - 27May 2018

وظیفه زنان در سبک زندگی جهادی بیشتر از مردان است//// این خبر رو لطفا در سایت بارگذاری کنید دیروز اینترنت اداره مشکل داشت و تا ساعت 3 که اداره بودم نشد در سایت بزارم برای همین به ناچار امروز فرستادم.ممنونبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، افتتاحیه طرح آموزش ملی سبک زندگی جهادی با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و 20 نفر از اساتید حوزه، دانشگاه و فعالان حوزه تربیتی برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار داشت: باید در مهدکودک ها، دبستان ها و پیش دبستان ها سبک زندگی شهدا را ترویج دهیم.

وی افزود: سبک زندگی شهدا به این معنی است که تربیت خانواده های شهدا و اخلاق و رفتار شهدا را الگوی خود قرار دهیم و علاوه بر ایثار و از خودگذشتگی این بزرگوران به دوران زندگی آن ها نیز توجه کنیم.

بعد از جلسه «غلامعلی حداد عادل» رئیس شورای تحول و ارتقای علوم انسانی از طریق ویدئو کنفرانس در آیین گشایش اجرای طرح آموزشی عقیله با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) گفت: این بانوی بزرگوار در جامعه ما مظلوم واقع شده و متاسفانه فضایل و زندگی ایشان تشریح نمی شود.

وی عنوان کرد: امروز سخن گفتن از جهاد و شهادت و سبک زندگی جهادی یک گزارش تاریخی نیست بلکه سبک زندگی جهادی امروز باید در دستور کار ملت ما باشد.

حدادعادل هدف اصلی دشمن از تحریم را محاصره اقتصادی دانست و یادآور شد: همین دشمن از نظر فرهنگی و اخلاقی نه تنها تحریمی اعمال نمی کند بلکه ایمان و اخلاق جوانان ما را نشانه گرفته است.

عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری امروز وزارت خزانه‌داری آمریکا اتاق جنگ علیه ایران است و تا زمانی که در مصارف خود دقت نکنیم نمی توانیم اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی در سبک زندگی جهادی وظیفه زنان را بیشتر از مردان دانست و اضافه کرد: مدیریت مصرف در خانواده به عهده زنان است و زنان این سرزمین باید شرایط موجود را کاملا بشناسند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: متاسفانه برخی از زنان ما از سبک زندگی غیر اسلامی که حاصل غرب است پیروی می کنند و دانسته و ندانسته آب در آسیاب دشمن می ریزند.

وی عنوان کرد: فعال کردن زنان در سبک زندگی جهادی اقدام درستی است و من به خواهران، مادران و زنان این سرزمین عرض می کنم امروز برای حفظ عزت و استقلال این کشور به میدان بیایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها