نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نمایندگان خراسان شمالی در مجلس به فکر حل مشکلات مردم باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی به فکر حل مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۲۹۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 27May 2018

نمایندگان خراسان شمالی در مجلس به فکر حل مشکلات مردم باشندبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام «ابوالقاسم یعقوبی» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: ملت ایران 40 سال است که با صدای بلند گفته‌اند مرگ بر آمریکا بنابراین هیچگاه به دنبال تحقیر شدن نیستند بنابراین دشمن نباید برای ما شرط بگذارد بلکه ما باید شرط های خود را مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده آمریکا قابل اعتماد نیست افزود: نباید اقتصاد کشور را به دشمن وابسته کنیم، نباید اقتصادمان را وارداتی کنیم بلکه باید اقتصادمان را با این رفتارهای آمریکا مقاومتی کنیم.

امام جمعه بجنورد رفتارهای اروپا و آمریکا را شبیه دعوای زرگری دانست و افزود: طبق بیانات رهبری ما از برجام ایجاد اختلاف بین اروپا و آمریکا را نخواستیم بلکه هدف ما چیز دیگری بود.

یعقوبی عنوان کرد: امروزاراده ملت ها در برابر استکبار، قد کشیده است و قدرت‌ها، اسلحه ها و توپخانه ها دیگر کارایی ندارند بلکه این اراده است که کارساز است، امروز انقلاب اسلامی، جنگ یک اراده با یک دنیای بی اراده و منفعت طلب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس سنگر بزرگی است و باید در آنجا مسائل مردم مطرح و حل شود، به فکر اصلاح قوانینی باشید که مشکلات مردم را رفع کند نه اینکه بر مشکلات آن‌ها بیفزاید، به مشکلات استان توجه کنید و آن ها را اولویت‌بندی و حل کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار